Lidl Polska prezentuje ofertę na Black Week
Black Week to niepowtarzalny tydzień pełen okazji i szans na zrealizowanie swoich list zakupowych przed nadejściem świąt. Z tej okazji w Lidl Polska, już od poniedziałku, 20 listopada, zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online, dostępnych będzie ponad 1400 produktów w atrakcyjnych cenach, a rabaty sięgną nawet 70%! W asortymencie sklepu nie zabraknie akcesoriów kuchennych czy sprzętów domowych. A dla najmłodszych, sieć przygotowała super ofertę na pieluszki i pantsy Lupilu.
Wielu z nas nie wyobraża sobie poranka bez filiżanki kawy. Od poniedziałku, 20 listopada, codzienny rytuał picia czarnego napoju, który stawia na nogi, może wejść na wyższy poziom z automatycznym ekspresem do kawy z systemem spieniania mleka marki DeLonghi. Na rozpoczęcie Black Week, w Lidl Polska będzie można go kupić z 33-procentowym rabatem, za 1199 zł1/szt. To aż o 600 zł taniej. A dla tych, którzy dbają o swoją odporność nie tylko podczas jesiennej pluchy, w ofercie sieci dostępna będzie wyciskarka do cytrusów SilverCrest w promocyjnej cenie 69 zł2/szt.
Tymczasem na fanów pieczenia, grillowania i tworzenia dzieł sztuki na talerzach, od poniedziałku będą czekać również urządzenia kuchenne marki SilverCrest. Gofrownice z wymiennymi płytkami, grill kontaktowy, mikser ręczny czy maszynka do mielenia mięsa – z nimi zawsze znajdzie się pomysł na śniadanie, obiad i kolację.
Jednak w dzisiejszym coraz szybszym tempie życia, nie zawsze mamy przestrzeń na spędzanie czasu w kuchni. W konsekwencji często rezygnujemy ze zdrowych nawyków żywieniowych. Dlatego w wirze codziennych wyzwań pojawia się on, bohater kulinarnych przygód – Monsier Cuisine Smart 1200 W. Od piątku 24 listopada do soboty 25 listopada, po aktywacji kuponu w aplikacji Lidl Plus, wielofunkcyjny robot kuchenny będzie dostępny w sieci sklepów Lidl Polska za 1799 zł3/szt., a to aż 700 zł taniej! Dzięki innowacyjnej technologii oraz wszechstronnym funkcjom, gotowanie będzie nie tylko szybkie i łatwe, ale również przyjemne. Oprócz 15 różnych opcji takich jak smażenie, gotowanie na parze, podgrzewanie, ubijanie czy miksowanie, robot posiada również funkcje dodatkowe: dopasowanie porcji, planner posiłków, listę zakupów oraz notatnik.
Świeżo, czysto i przytulnie
Dla niektórych sprzątanie, to nie tylko codzienny obowiązek. To rytuał dbania o swoje otoczenie. Dlatego już od czwartku, 23 listopada, w ofercie Lidl Polska pojawi się mop parowy 2w1 SilverCrest w cenie 99 zł4/szt. Urządzenie wyposażone w bogaty zestaw akcesoriów, umyje nie tylko podłogę, ale sprawdzi się także podczas odświeżania sofy, mycia okien czy usuwania kurzu z trudno dostępnych miejsc. Do asortymentu sklepu dołączy również inteligentny robot sprzątający SilverCrest w cenie 799 zł5/szt. Dzięki sterowaniu za pomocą aplikacji Lidl Home, robot posprząta powierzchnię wybranego pomieszczenia, kiedy my będziemy relaksować się na kanapie.
Wszyscy, którzy cenią sobie komfort i spokojny sen, znajdą w sklepach Lidl Polska pościel z bawełną renforcé marki Livarno w różnych zestawach i rozmiarach do wyboru za jedyne 24 zł6/zestaw. To aż 51% taniej! Sieć w swojej ofercie zaprezentuje także koce z mikrowłókna 150 x 200 cm za 20 zł oraz bawełniane dywany 80 x 150 cm za 44 zł7/szt.
Lupilu – więcej za mniej
Dla delikatnej skóry pupy maluszka, troska o odpowiednią wentylację jest niezwykle istotna. Ważne jest też, aby pieluszka zapewniała komfort. Dlatego od 20 do 22 listopada w sklepach Lidl Polska, podczas Black Week, będzie można skorzystać z wyjątkowej oferty na oddychające pieluszki i pantsy Lupilu Premium. Z aktywowanym kuponem w aplikacji Lidl Plus, przy zakupie dwóch produktów, klienci otrzymają aż 50% zniżki na każdy z nich. W pieluszkach Lupilu zastosowano technologię przewiewnych kanalików (AirTubes), która pomaga oddychać skórze dziecka oraz szybko i równomiernie odprowadza wilgoć. Dodatkowo, produkty te posiadają doskonałą chłonność i są hipoalergiczne, a pozytywna opinia Instytutu Matki i Dziecka daje gwarancję, że są one dobrym wyborem dla małych pociech. Szczegóły promocji są dostępne w gazetce.
To tylko część oferty jaką Lidl Polska zaprezentuje podczas tygodnia Black Week. W sklepach oraz na stronie internetowej każdy z pewnością znajdzie coś, co będzie chciał dodać do swojego koszyka.
- Najniższa cena 30 dni przed obniżką – 1799 zł.
- Najniższa cena 30 dni przed obniżką – 119 zł.
- Najniższa cena z 30 dni przed obniżką – 2499 zł.
- Najniższa cena z 30 dni przed obniżką – 219 zł.
- Najniższa cena z 30 dni przed obniżką – 1199 zł.
- Najniższa cena z 30 dni przed obniżką – 49,99 zł.
- Najniższa cena z 30 dni przed obniżką – 89,90 zł.
informacja prasowa
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).