Legalny bukmacher ForBET sponsorem KSZO Ostrowiec
KSZO Ostrowiec Świętokrzyski to kolejny po Motorze Lublin i ŁKS Łódź klub piłkarski występujący na poziomie III ligi z którym związała się marka forBET.
W ramach realizacji strategii wspierania polskiego sportu zakłady bukmacherskie ForBET stale powiększają grono wspieranych przez siebie klubów i drużyn. W dniu dzisiejszym przedstawiciele firmy poinformowali o podpisaniu umowy z KSZO Ostrowiec Świętokrzyski. Kontrakt został zawarty na okres od maja 2017 r. do czerwca 2019 r.
Tak jak w przypadku poprzednich umów zarówno klub jak i sponsor nie ujawniają jej wysokości, ponieważ składać się ona będzie z dwóch stawek. Na podstawie zapisów kontraktu forBET przekazywać będzie świętokrzyskiemu klubowi stałą kwotą pieniężną oraz kwotę wypracowaną przez kibiców za pośrednictwem strony Sponsora. Będzie ona zależna od ilości kibiców KSZO Ostrowiec Świętokrzyski, którzy zostaną klientami zakładów bukmacherskich ForBET oraz od zakładów, jakie będą oni zawierać. Już wkrótce na stronie internetowej klubu pojawi się link, przez który fani KSZO mogli będą rejestrować się na stronie Sponsora.
– Jako firma zaangażowana w rozwój krajowego sportu często dostrzegamy brak zainteresowania potencjalnych sponsorów rozgrywkami niższych lig. Nasze podejście jest jednak zupełnie inne. Chcemy współpracować z klubami, które stawiając sobie śmiałe cele i dążą z determinacją do ich realizacji. Z drużynami, które mają swoją historię, tradycje, kibiców i wizję rozwoju. Takim właśnie zespołem są niewątpliwie Pomarańczowo-Czarni – powiedział Robert Grzeszczyk, prezes zakładów bukmacherskich forBET – Liczę, że dzięki naszemu wsparciu, możliwościom jakie oddajemy w ręce kibiców oraz zaangażowaniu każdej osoby w klubie przyjdzie nam wspólnie świętować wzniosłe chwile dla Świętokrzyskiej Dumy – dodał prezes Grzeszczyk.
Prezes Zarządu Stowarzyszenia Klub Piłkarski KSZO 1929 Ostrowiec Św., Maciej Kozicki:
– Wszyscy zdajemy sobie sprawę jak ważna dla działalności klubu jest stabilność finansowa. Podpisana umowa z zakładami bukmacherskimi ForBET to kolejny ważny element strategii rozwoju klubu i forma zapewnienia środków do walki o wyznaczone cele. Cieszymy się, że możemy w naszej rodzinie KSZO powitać nowego członka jakim stała się marka ForBET – powiedział prezes Zarządu Stowarzyszenia Klub Piłkarski KSZO 1929 Ostrowiec Św., Maciej Kozicki – Dzięki dwupoziomowej umowie oraz nowoczesnej strukturze partnerstwa z ForBET zarówno klub, Sponsor jak i kibice będą czerpali korzyści z tej współpracy. Myślę, że dzięki takiemu rozwiązaniu wszyscy staliśmy się zwycięzcami – zakończył prezes Kozicki.
W ramach podpisanej umowy emblematy zakładów bukmacherskich forBET znajdą się na meczowych koszulkach. Dodatkowo pojawią się również na stadionowych banerach, balonach, spotach i w social mediach klubu.
– Model naszej współpracy z KSZO Ostrowiec Świętokrzyski jest atrakcyjny zarówno dla klubu jak i jego sympatyków. Chcemy wspierać drużynę i jednocześnie dać możliwość każdemu kibicowi Pomarańczowo-Czarnych uczestnictwa w tym projekcie – tłumaczy Piotr Sienkiewicz, Dyrektor ds. Marketingu forBET – Nasza współpraca to jednak nie tylko wsparcie finansowe. Wspólnie z klubem planujemy kilka akcji marketingowo-promocyjnych i myślę, że czeka nas wiele bardzo ciekawych, wspólnych wydarzeń – zakończył Piotr Sienkiewicz.
***
ForBET to młoda polska firma oferująca zakłady sportowe. Świadczy swoje usługi w Internecie i jest jednym z 7 legalnie działających bukmacherów w Polsce. Największymi zaletami wyróżniającymi firmę na tle konkurentów są atrakcyjne bonusy, brak podatku od wniesionej stawki oraz rozbudowana oferta na krajowe rozgrywki ligowe. ForBET jako polska firma dba o rozwój krajowego sportu.
Obecnie jest sponsorem Plus Ligi – najwyższej klasy rozgrywkowej w siatkówce mężczyzn w Polsce,
klubów żużlowych:
- Włókniarz Częstochowa
- Stal Rzeszów
- GKŻ Wybrzeże Gdańsk
- Stal Gorzów
oraz drużyn piłkarskich:
- Stomil Olsztyn
- Motor Lublin
- RKS Radomiak Radom
- GKS Tychy
- ŁKS Łódź
- KSZO Ostrowiec
- Odra Opole
- Sokół Ostróda
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).