Kto zostanie Psim Ambasadorem FORUM? Gliwickie centrum handlowe wybiera swojego „Psyjaciela”

Centrum Handlowe FORUM w Gliwicach rozpoczęło akcję skierowaną do właścicieli psów. W ramach plebiscytu „PSYJACIEL FORUM”, trwającego od 26 sierpnia – czyli Międzynarodowego Dnia Psa – wybrany zostanie pierwszy Psi Ambasador galerii. Zwycięzca pojawi się w materiałach promocyjnych centrum, a jego wizerunek trafi również do specjalnego kalendarza. Cała inicjatywa łączy elementy zabawy, promocji odpowiedzialnej opieki nad zwierzętami i wsparcia dla Schroniska dla Zwierząt w Gliwicach.
Jak działa konkurs „PSYJACIEL FORUM”?
Do plebiscytu może zgłosić się każdy właściciel psa. Po etapie przyjmowania zgłoszeń wyłonieni zostaną finaliści, których sylwetki zaprezentowane zostaną na specjalnej stronie internetowej. Ostateczny wybór należy do jury.
Nagrodą główną dla zwycięzcy jest tytuł Psiego Ambasadora FORUM oraz profesjonalna sesja zdjęciowa. Zdjęcia psa będą przez rok wykorzystywane w kampaniach i materiałach promocyjnych galerii.
Pieskie atrakcje dla mieszkańców Gliwic
Kulminacyjnym punktem akcji będzie wydarzenie zaplanowane na 30 sierpnia. W tym dniu klienci i mieszkańcy miasta będą mogli wziąć udział w programie przygotowanym z myślą o zwierzętach i ich właścicielach.
Na miejscu pojawią się wolontariusze gliwickiego Schroniska dla Zwierząt, którzy zaprezentują psy czekające na adopcję. Będzie można porozmawiać z opiekunami o procedurach i przygotowaniu do przyjęcia zwierzęcia do domu. Organizatorzy przewidzieli także praktyczne działania – na specjalnym stoisku szyte będą psie legowiska z materiałów przyniesionych przez uczestników. Za oddanie koca, bluzy czy pościeli odwiedzający otrzymają kartę podarunkową o wartości 30 zł, a ze zgromadzonych tekstyliów powstaną posłania dla podopiecznych schroniska.

W programie znalazły się również atrakcje dla najmłodszych – kolorowanki, warsztaty personalizacji bandanek dla psów i kotów oraz fotobudka z psim motywem.
Finał z ogonkiem – ogłoszenie zwycięzcy
Rozstrzygnięcie plebiscytu nastąpi 11 października. Podczas finału ogłoszony zostanie zwycięzca i oficjalny ambasador FORUM.
Nowy Psi Ambasador otrzyma zestaw nagród, w tym zapas karmy na rok od sklepu zoologicznego Zoo Afryka. Dodatkowo, jego zdjęcie znajdzie się w kalendarzu „Pies na medal FORUM 2026”. Publikacja trafi do sprzedaży, a zyski przeznaczone będą na wsparcie Schroniska dla Zwierząt w Gliwicach. W kalendarzu znajdzie się także miejsce dla 11 pozostałych finalistów, których właściciele dostaną karty podarunkowe do sklepów zoologicznych.
Wydarzenie ze społecznym wymiarem
Akcja nie ogranicza się jedynie do konkursu. W czasie wszystkich wydarzeń prowadzona będzie zbiórka darów – karmy, koców i ręczników dla zwierząt przebywających w gliwickim schronisku. Organizatorzy zachęcają do przynoszenia produktów zarówno dla małych, jak i dużych psów oraz kotów.
– Od początku istnienia naszego centrum kładziemy nacisk, aby było to miejsce przyjazne nie tylko ludziom, ale także ich czworonożnym przyjaciołom. Do zdecydowanej większości sklepów można wejść na zakupy z psem. Dzięki takim inicjatywom jak „PSYJACIEL FORUM” pokazujemy ideę odpowiedzialnej opieki i adopcji, a jednocześnie dajemy okazję do wspólnej zabawy – mówi Alicja Suchańska-Królica, menadżer ds. administracji i marketingu w CH FORUM.
CH FORUM – centrum w sercu Gliwic
Centrum Handlowe FORUM działa w ścisłym centrum Gliwic. Obiekt o powierzchni 43 tys. mkw. po modernizacji w 2017 roku oferuje szeroką gamę sklepów, usług i rozrywki. Na pasażach działa około 120 najemców, w tym marki modowe, kosmetyczne, elektroniczne i sportowe.
W części rozrywkowej mieści się 13-ekranowe kino Cinema City, klub fitness Interfit Club oraz Bajkowy Labirynt. Galeria dysponuje także strefą restauracyjną oraz wyjątkową przestrzenią Biblioforum, czyli filią miejskiej biblioteki publicznej.
Właścicielem obiektu jest DEKA Immobilien GmbH, a zarządcą firma MVGM, specjalizująca się w zarządzaniu nieruchomościami na rynku europejskim.
Jesteśmy na Google News. Dołącz do nas i śledź Silesion.pl codziennie. Obserwuj Silesion.pl!
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).
Dodaj komentarz