KSW: Shamil Musaev przywita w klatce niepokonanego byłego mistrza Titan FC, Uroša Jurišiča
Niedoszły pretendent do tytułu w wadze lekkiej, Shamil Musaev (13-0, 8 KO, 2 Sub) zmierzy się na KSW 58 z innym niepokonanym zawodnikiem. Rywalem Dagestańczyka 30 stycznia będzie były mistrz amerykańskiej organizacji Titan FC, Uroš Jurišič (11-0, 5 KO, 5 Sub). Starcie odbędzie się w limicie dywizji półśredniej.
Galę KSW 58 będzie można oglądać w systemie PPV.
Shamil Musaev szturmem wdarł się do KSW i błyskawicznie zyskał sobie w oczach fanów i ekspertów tytuł najgroźniejszego pretendenta w kategorii lekkiej. 26-latek z Dagestanu po 11 wygranych zadebiutował w KSW podczas gali w Lublinie. Na KSW 48 zawodnik Golden Team zdemolował Huberta Szymajdę i już pod koniec pierwszej rundy zmusił sędziego do przerwania pojedynku. Na KSW 52 Musaev spotkał się z kolei z byłym pretendentem do pasa, Grzegorzem Szulakowskim, którego najpierw naruszył obrotowym backfistem, a następnie dokończył dzieła zniszczenia serią ciosów pod siatką. Rosjanin ma na koncie aż 10 pojedynków zakończonych przed czasem, z czego 8 w wyniku nokautów.
Uroš Jurišič w dotychczasowej karierze nie przegrał żadnego pojedynku. Pochodzący z Lublany zawodnik jest reprezentantem jednego z najlepszych klubów MMA na świecie, American Top Team. 28-latek do tej pory toczył pojedynki między innymi dla organizacji Bellator MMA i Titan FC, a w tej ostatniej sięgnął po pas mistrzowski w kategorii półśredniej. Słoweniec jest równie niebezpieczny w parterze i w stójce, o czym świadczy pięć nokautów i taka sama liczba poddań w jego rekordzie. Jurišič zapowiada, że w KSW chce sięgnąć jak najszybciej po pas należący do Roberto Soldicia.
Walka o pas kategorii piórkowej | KSW Featherweight Championship Bout
- 65,8 kg/145 lb: Salahdine Parnasse (14-0-1, 2 KO, 4 Sub) vs Daniel Torres (11-4, 5 KO, 1 Sub)
- 93 kg/205 lb: Szymon Kołecki (8-1, 8 KO) vs Martin Zawada (29-15-1, 18 KO, 5 Sub)
- 77,1 kg/170 lb: Shamil Musaev (13-0, 8 KO, 2 Sub) vs Uroš Jurišič (11-0, 5 KO, 5 Sub)
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).