Krówki z logo – jak słodki przysmak może zwiększyć rozpoznawalność Twojej marki?
Sezon wydarzeń i targów firmowych trwa przez cały rok. Każda branża ma swoje miesiące, podczas których najczęściej organizowane są dotyczące jej eventy. Podczas tych imprez każdy wystawca stara się przyciągnąć do siebie jak największą liczbę potencjalnych klientów. Firmy próbują wyróżnić się na różne sposoby, ale coraz częściej na stoiskach znaleźć można słodkie przysmaki, takie jak cukierki krówki opatrzone logo marki.
Krówki z własnym nadrukiem – słodki nośnik reklamy
Dlaczego krówki reklamowe są idealnym gadżetem reklamowym? Po pierwsze dlatego, że można je spersonalizować: papierek może mieć nadrukowane logo firmy, adres WWW czy kod QR prowadzący do landing page’a z ofertą.
Krówki to cukierki, które niemal każdy zna od dziecka i nawet jeśli nie mamy ochoty na słodkości, to ciężko nie ulec pokusie, aby wrzucić jedną czy dwie do kieszeni na później.
Krówki z nadrukiem dla firmy wykorzystywane są także jako dodatek do różnego rodzaju paczek i upominków, które dostarczane są do klientów i partnerów biznesowych. Pojawiają się w paczkach świątecznych lub w zestawach prasowych i promocyjnych, które wysyłane są do dziennikarzy lub blogerów.
Niejednokrotnie są one zapakowane w personalizowane pudełka kolorystyką oraz stylistyką oddające charakter marki. W bankowości i usługach krówki często pojawiają się w punktach obsługi klientów indywidualnych.
Jaka jest cena krówek z logo firmy?
Krówki reklamowe są wybierane także z powodu atrakcyjnej ceny. Koszt dotarcia do jednego klienta za pomocą takiej reklamy jest relatywnie niski.
Dzięki cukierkom przekaz zapada w pamięć nie tylko kupującego, lecz także niejednego potencjalnego partnera.
Na cenę krówek wpływa wiele czynników. Pierwszy to ilość, jaką chcemy zamówić. Im większe zamówienie, tym cena jednostkowa jest niższa. Producenci, jak cukiernia online Cukrówki, oferują możliwość zamówienia nawet 100‑kilogramowych paczek z krówkami!
Kolejny czynnik wpływający na cenę to smak – niecodzienne będą kosztować więcej niż klasyczny. Krówki smakowe mają też minimalne limity wagowe, od których można składać zamówienie. Przykładowo smak truskawkowy dostępny jest przy zamówieniach od 50 kg.
Kwotę zakupu determinuje też to, czy krówki są przygotowane z wykorzystaniem oleju palmowego, czy też na samym maśle. Oczywiście musimy pamiętać także o czasie realizacji zamówienia. Jeśli zależy nam na szybkiej dostawie, możemy wybrać nawet opcję ekspresową, czyli dostarczenie zakupów w trzy dni, ale musimy się przygotować na to, że cena będzie odpowiednio wyższa.
Kolejnym ważnym i mającym ogromny wpływ na koszty czynnikiem jest opakowanie zbiorcze. Czasem możemy zamówić krówki bez niego, a niekiedy potrzebujemy zapakować kilkadziesiąt kilogramów cukierków w personalizowane puszki lub pudełka, by do każdego z nich wrzucić 10‑12 cukierków. Za takie specjalne zamówienia także trzeba będzie zapłacić trochę więcej.
Krówki z logo – jaki nadruk jest najlepszy?
Zamawiając reklamowe krówki z logo, stajemy przed dylematem, co nadrukować na papierku, który owija słodki cukierek. Przeważnie jest to logotyp firmy, dzięki czemu klient z łatwością rozpozna, kto obdarował go słodkościami. Jednakże zdarzają się inne pomysły – czasem to po prostu adres WWW, telefon i namiary na handlowca, czasem zaś podziękowanie za wybranie danej firmy.
Możliwości jest naprawdę wiele, wystarczy tylko odrobina wyobraźni. Warto zauważyć, że na zewnątrz najlepiej sprawdzi się logo lub kod QR, a po wewnętrznej stronie papierka możemy dodać bardziej szczegółowe treści, np. podziękowania czy dodatkowy kod rabatowy na wybrany produkt lub usługę.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).