Kreft vs Částková. Starcie pań dodane do karty walk gali KSW 75
Podczas gali KSW 75 dojdzie do debiutu w okrągłej klatce dwóch nowych zawodniczek organizacji KSW. Niepokonana Adrianna Kreft (3-0, 1 KO, 1 Sub) zmierzy się z niezwykle doświadczoną Czeszką, Petrą Částkovą (6-4, 1 KO, 1 Sub). Do pojedynku w kategorii muszej dojdzie w piątek, 14 października w Amfiteatrze Parku Strzeleckiego w Nowym Sączu. Ostatnie bilety na galę KSW 75 w sprzedaży na eBilet.pl.
Adrianna Kreft zadebiutowała w zawodowym MMA w czerwcu zeszłego roku i szybko wygrała trzy pojedynki, z których dwa skończyła przed czasem. Przed wejście na zawodową ścieżkę kariery Adrianna zebrała też doświadczenie w pojedynkach amatorskich. W tym roku zawodniczka z klubu MMA Team Tczew walczyła już dwa razy. Do tej pory toczyła boje dla takich organizacji jak Armia Fight Night czy Thunderstrike Fight League.
Petra Částková walczy w MMA od roku 2015. Do tej pory stoczyła dziesięć pojedynków, z których sześć wygrała. Petra zbierała doświadczenie walcząc w Polsce, Czechach, Niemczech, na Węgrzech i w Anglii. Biła się dla takich organizacji jak German MMA, Bellator czy Oktagon MMA. W tym roku stoczyła jeden pojedynek, który zakończyła szybką wygraną przez poddanie w pierwszej rundzie.
Karta walk KSW 75
Walka wieczoru | Main event
Walka o pas kategorii półciężkiej | KSW Light Heavyweight Championship Bout
Karta główna | Main card
- 65,8 kg/145 lb: Damian Stasiak #4 (13-8, 1 KO, 10 Sub) vs Robert Ruchała #5 (7-0, 3 Sub)
- 120,2 kg/265 lb: Michal Martínek #5 (10-3, 6 KO, 1 Sub) vs vs Daniel Omielańczuk (25-13-1 1NC, 6 KO, 10 Sub)
- 93 kg/205 lb: Tomasz Narkun #1 (18-5, 3 KO, 14 Sub) vs Henrique da Silva (18-8, 16 KO, 1 Sub)
- 65,8 kg/145 lb: Adam Soldaev (6-1, 4 KO, 1 Sub) vs Oleksii Polischuk (10-3, 2 KO, 5 Sub)
- 73 kg/161 lb: Yann Liasse (8-1, 1 KO, 5 Sub) vs Adrian Gralak (5-0, 2 KO, 1 Sub)
- 120,2 kg/265 lb: David Martinik #5 (10-3, 6 KO, 1 Sub) vs Kamil Szkaradek (2-0, 1 KO)
- 56,7 kg/125 lb: Adrianna Kreft (3-0, 1 KO, 1 Sub) vs Petra Částková (6-4, 1 KO, 1 Sub)
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).