Kontynuacja współpracy Legii Warszawa i Plus500
Legia Warszawa, największy polski klub i Plus500, globalna firma działająca na rynku finansowym, podpisały nową umowę sponsoringową obowiązującą do 2025 roku.
Plus500 od 2020 roku pozostaje głównym sponsorem klubu. W tym okresie Legia Warszawa zdobyła mistrzostwo Polski (2021), Puchar Polski (2023 ) oraz wystąpiła w fazie grupowej Ligi Europy UEFA (2021). W obecnym sezonie klub notuje najwyższą średnią frekwencję ze wszystkich klubów PKO Bank Polski Ekstraklasy – ponad 21 tysięcy widzów.
– Przedłużenie umowy z tak prestiżowym sponsorem jak Plus500 to świetna wiadomość w kontekście planów rozwojowych klubu oraz dowód na wiarygodność i atrakcyjność Legii Warszawa jako wiodącej marki sportowej w Polsce. Dziękujemy za dotychczasową, profesjonalną współpracę i plan wspólnego działania na przyszłość. Cieszymy się również, że Legia jest w gronie trzech klubów w Europie, które zostały wybrane przez firmę Plus500 jako strategiczni partnerzy w obszarze sportu oraz doceniony został nasz potencjał sponsoringowy i komercyjny – mówi wiceprezes zarządzający Legii Warszawa Marcin Herra.
Logo firmy jest eksponowane na froncie koszulki meczowej. Plus500 jest związane umowami sponsorskimi również z takimi klubami jak wielokrotny uczestnik Ligi Mistrzów UEFA Atalanta Bergamo oraz mistrz Szwajcarii Young Boys Berno. Wcześniej, przez wiele firma wspierała byłego mistrza Hiszpanii Atletico Madryt, a od niedawna Plus500 sponsoruje również sześciokrotnych mistrzów NBA Chicago Bulls.
Plus500 to globalna firma fintech, która oferuje usługi handlu online kontraktami CFD, akcjami i kontraktami futures (w USA). Grupa oferuje dostęp do ponad 2500 instrumentów finansowych z różnych rynków, od Forex, przez kryptowaluty i towary, po akcje i więcej. Grupa oferuje również trading w różnych językach w ponad 50 krajach na całym świecie i posiada licencje w Wielkiej Brytanii, Australii, Izraelu, na Cyprze, w Nowej Zelandii, RPA, Singapurze, na Seszelach i w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Plus500 jest również notowany na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych pod symbolem PLUS.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).