Kizo ambasadorem LVBET. Raper twarzą kampanii „Koszę siano w LV BET”

LV BET Zakłady Bukmacherskie ogłosiły rozpoczęcie nowej kampanii marketingowej, w której główną rolę odgrywa Patryk „Kizo” Woziński. Popularny raper, znany z licznych hitów i współprac muzycznych, dołącza do grona ambasadorów marki. Projekt nosi nazwę „Koszę siano w LV BET” i łączy elementy sportu, muzyki oraz humoru, co ma podkreślić rozrywkowy charakter działań bukmachera.
Kampania „Koszę siano w LV BET”
Współpraca Kizo z LV BET obejmuje szeroką obecność w mediach i przestrzeni miejskiej. Zaplanowano zarówno materiały promocyjne w internecie, jak i wielkoformatowe reklamy naziemne. Inspiracją kampanii są „Ogólnopolskie Zawody w Koszeniu Siana”, które w tym roku wspiera LV BET jako sponsor. W ten sposób marka po raz kolejny łączy świat sportu z nieoczywistymi elementami rozrywki.
– Współpraca z Kizo to ważny krok w umacnianiu pozycji marki LV BET na polskim rynku. Jego wizerunek doskonale wpisuje się w naszą strategię komunikacji, a satyryczna forma kampanii podkreśli jej unikalny charakter – podkreśla Marcin Doszczeczko, CEO LV BET.
Kizo – jeden z najpopularniejszych raperów w Polsce
Patryk Oskar Woziński, znany szerzej jako Kizo, urodził się w 1994 roku w Gdańsku. Jest raperem i autorem tekstów, który od ponad dekady buduje swoją pozycję na scenie muzycznej. Współpracował z wieloma artystami, m.in. z Tymkiem, Borixonem, Wac Toją, Margaret, Young Igim, Bletką, Szpakiem i Malikiem Montaną. Jest także członkiem zespołu Chillwagon oraz promotorem MTS Sport Management.
Pierwsze nagrania publikował już w 2009 roku. Początkowo związany był z Ciemną Strefą, a jego debiutancki album „Ortalion” ukazał się w 2018 roku. W kolejnych latach wydał m.in. „Czempion”, „Pegaz” oraz „Posejdon”. Dużym sukcesem okazała się płyta „Jeszcze pięć minut” (2021), z której pochodzi utwór „Disney” – jeden z największych hitów rapera, przekraczający 100 mln wyświetleń na YouTube.
W 2023 roku Kizo wraz z Bletką nagrał singiel „Taxi”, który uzyskał status potrójnie diamentowej płyty. Kolejne wspólne nagranie – „Hero” – w 2024 roku również zdobyło diamentowy certyfikat.
Marketingowe podejście LV BET
LV BET od początku swojej działalności stawia na nietypowe pomysły reklamowe. Marka konsekwentnie tworzy kampanie, które wyróżniają się na tle konkurencji i angażują odbiorców nie tylko poprzez sport, ale także poprzez elementy humoru i kultury popularnej.
Dotychczasowe projekty pokazywały, że LV BET nie ogranicza się do klasycznych działań sponsoringowych. Współpraca z Kizo jest kolejnym dowodem na to, że firma chce docierać do nowych grup odbiorców i budować rozrywkowy wizerunek, łącząc sport, muzykę i kulturę uliczną.
LV BET to legalny polski bukmacher. Hazard wiąże się z ryzykiem. Gra u nielicencjonowanych podmiotów jest niezgodna z prawem. Zakaz wstępu na stronę internetową i uczestnictwa w grze hazardowej dla osób poniżej 18. roku życia.
LVBET podlega regulacjom organu nadzorującego, jakim jest Ministerstwo Finansów na podstawie zezwolenia z dnia 13.05.2022r. numer DAG11.6831.4.2022. Działa pod adresem: LV BET Zakłady Bukmacherskie Sp. z o. o., ul. Melchiora Wańkowicza 3, 40-384 Katowice. Wpis do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem 0000534588, przez Sąd Rejonowy Katowice – Wschód w Katowicach, Wydział VIII Gospodarczy – KRS, NIP: 9542751776, REGON: 360297047, wysokość kapitału zakładowego: 2 025 000,00 PLN.
Jesteśmy na Google News. Dołącz do nas i śledź Silesion.pl codziennie. Obserwuj Silesion.pl!
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).
Dodaj komentarz