Silesion.PL

serwis informacyjny

Karol Zalewski nowym ambasadorem marki Decathlon

Karol Zalewski nowym ambasadorem marki Decathlon

Karol Zalewski nowym ambasadorem marki Decathlon

Mistrz olimpijski i mistrz świata w sztafecie 4×400 m oraz wielokrotny mistrz Polski na dystansach od 100 do 400 m – Karol Zalewski – został właśnie ogłoszony nowym ambasadorem marki Decathlon. W ramach tej współpracy producent sprzętu sportowego chce rozwijać ofertę produktów dedykowanych zaawansowanym biegaczom.

Karol Zalewski to jeden z najbardziej utytułowanych polskich lekkoatletów, z dużym potencjałem na obronę tytułu mistrza olimpijskiego w sztafecie mieszanej 4 × 400 metrów podczas Igrzysk Olimpijskich w Paryżu, w 2024 roku. Osiągnięcia Zalewskiego doceniła sieć sklepów i producent sprzętu sportowego, marka Decathlon, która nawiązała kompleksową współpracę ze sportowcem.

Mistrz olimpijski będzie trenował oraz startował w strojach zaprojektowanych przez markę, a także testował nowe modele i innowacje, pomagając je ulepszać i dostosowywać do potrzeb zaawansowanych biegaczy. Sportowiec będzie także promował produkty Decathlon w swoich kanałach oraz uczestniczył w kampaniach oraz działaniach CSR marki. 

– Cieszę się, że marka Decathlon zaproponowała mi długofalową i kompleksową współpracę – mówi Karol Zalewski. – Jestem pewien, że dzięki tej kooperacji wspólnie będziemy nie tylko popularyzować bieganie w Polsce i rozwijać ofertę biegową, ale także realizować wiele ciekawych akcji w obszarze działań CSR – dodaje Zalewski. 

– Jako Decathlon stawiamy sobie za cel umożliwianie uprawiania sportu jak największej liczbie osób – mówi Krzysztof Gońka, Head of Brand & Communication, Decathlon. – Dlatego chcemy oferować amatorom sportów produkty, które charakteryzują się nie tylko przystępną cenę, ale także świetną jakością. Współpraca z najlepszymi sportowcami, takimi jak Karol, pozwoli nam na rozwój naszej oferty, jednocześnie dając nam gwarancję, że nasze produkty są odpowiednie dla biegaczy na każdym poziomie zaawansowania – dodaje Gońka.

Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).

Copyright Silesion.pl© Wszelkie prawa zastrzeżone. 2016-2024