Kanał Sportowy został usunięty z YouTube z powodu “licznych naruszeń”?
W czwartek 16 września w godzinach popołudniowych Kanał Sportowy został zbanowany na YouTubie. Nie można obejrzeć żadnego filmu, który znajdował się na kanale czterech znanych dziennikarzy sportowych: Krzysztofa Stanowskiego, Michała Pola, Mateusza Borka i Tomasza Smokowskiego .
Taka informacje oczywiście nie oznacza, że Kanał Sportowy został usunięty z YouTube na zawsze. Z pewnością właściciele KS odzyskają swój kanał po wyjaśnieniu sprawy.
aktualizacja. Tuż przed godziną 19:00 Kanał Sportowy został przywrócony.
“To konto zostało zamknięte z powodu wielokrotnych lub poważnych naruszeń zasad Youtube, które dotyczą spamu, nieuczciwych praktyk i treści wprowadzających w błąd, lub innych naruszeń Warunków korzystania z usługi” czytamy w informacji, próbując wejść na stronę Kanału Sportowego na Youtube.
“Otrzymujemy liczne zapytania i chcemy udzielić właściwych odpowiedzi. Wyjaśniamy sprawę. Wrócimy do Was z odpowiednimi informacjami!” – czytamy w komunikacie Kanału Sportowego, zamieszczonym na Twitterze.
Otrzymujemy liczne zapytania i chcemy udzielić właściwych odpowiedzi. Wyjaśniamy sprawę. Wrócimy do Was z odpowiednimi informacjami!
— Kanał Sportowy (@Sportowy_Kanal) September 16, 2021
Zachęcamy wszystkich do subskrybowania Kanału Sportowego Extra. Pokażmy, jak duża jest nasza społeczność!
➡️ https://t.co/OVeq8lwvw2 pic.twitter.com/ASrYGNXYl0
W grudniu 2020 roku YouTube przerwał sobotnią transmisję Kanału Sportowego pt. “Zebranie zarządu – live charytatywny”, po zgłoszeniu przez Polsat naruszenia praw autorskich. Po kilkunastu minutach transmisja została wznowiona. Kilka dni później Cyfrowy Polsat przeprosił widzów za zgłoszenie do zablokowania przez YouTube transmisji Kanału Sportowego.
Kanał Sportowy założony został pod koniec 2019 roku (zaczął działać w marcu 2020) przez Krzysztofa Stanowskiego, Michała Pola, Mateusza Borka i Tomasza Smokowskiego. Z kanałem współpracują też m.in: Iwona Niedźwiedź, Janusz Pindera, Adam Kotleszka, Wojciech Piela czy Wojciech Kowalczyk
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).