Silesion.PL

serwis informacyjny

Kamil Stoch w fabryce Atlasa buduje… relacje

Kamil Stoch od niemal dekady współpracuje z marką Atlas. – Zależy mi, by nie tylko użyczać wizerunek. Chcę czuć się częścią tego zespołu – mówi jeden z najlepszych polskich skoczków narciarskich. Między innymi dlatego odwiedził pracowników największej fabryki Atlasa.

Kamil Stoch współpracuje z marką Atlas od niemal 10 lat. Dziś możemy go oglądać w kampanii promującej tynk Gemini. Koncepcja kampanii opiera się na budowaniu przez Kamila – wraz z Atlasem – Kadry Mistrzów. Kadrę tworzą fachowcy, sprzedawcy i szkoleniowcy, którzy jak najlepiej poznają produkty Atlasa, by „po mistrzowsku” je stosować. Ale Kadra Mistrzów to także pracownicy Atlasa.

To coś więcej niż marketing sportowy

Za sukcesem marki stoją ludzie. Chciałem osobiście poznać pracowników, którzy każdego dnia wkładają duży wysiłek w budowanie marki. Bycie ambasadorem to dla mnie nie tylko kwestia użyczania swojego wizerunku, ale także prawdziwe zaangażowanie w życie i rozwój firmy. Chciałem być tutaj, aby lepiej zrozumieć codzienną pracę załogi, a także podzielić się swoimi doświadczeniami – mówi Kamil Stoch, który spotkał się z pracownikami największej fabryki Atlasa, mieszczącej się w Zgierzu pod Łodzią.

Jako znakomity sportowiec wielokrotnie podkreślał, iż rozumie, jak ważne jest tworzenie zgranej drużyny.

Zależy nam, by razem budować mocny zespół, i w samej firmie, i wokół marki Atlas – mówi – Aneta Dobrzyńska, Kierownik Komunikacji Branżowej Atlas. – Chcemy tworzyć coś więcej niż marketing sportowy. Wraz z Kamilem wkraczamy w obszar employer brandingu, robiąc wszystko, by Atlas był firmą przyjazną pracownikom.

W spotkaniu z Kamilem udział wzięło ponad 180 pracowników. Skoczek chętnie odpowiadał na pytania i dyskutował z zespołem o tym, co łączy sport z ich pracą i jakie obie strony mają wyzwania. Kluczem było słowo automatyzacja – bardzo zaawansowana w Fabryce. Kamil wspominał, że choć ma wielki wpływ na jakość i odległość skoku, który wykona, to od pewnego momentu na skoczni także musi działać niemal automatycznie.

Na zakończenie spotkania załoga wręczyła sportowcowi wyjątkowy upominek – własnoręcznie skonstruowany zegar z elementów maszyn i urządzeń. Wygrawerowana dedykacja na tarczy zegara była wyrazem uznania, że Kamil jest w ich zespole: „W podziękowaniu za inspirację i przykład wytrwałego dążenia do celu”.

To taki Disneyland dla inżynierów

W Zgierzu Kamil Stoch miał okazję obejrzeć linie produkcyjne i zapoznać się z zaawansowaną organizacją oraz technologią produkcji suchej, mokrej i produkcji opakowań. Zarówno on, jak i jego małżonka Ewa, byli pod wrażeniem skali i poziomu zautomatyzowania produkcji.

– To prawdziwy Disneyland dla każdego inżyniera czy logistyka, ale także – jak się okazało… dla skoczka narciarskiego – żartował gość.

Ze względu na udział Kamila w kampanii reklamowej tynku Gemini, produkcja tego właśnie wyrobu wzbudziła jego największą uwagę. Miał przy tym okazję wspomóc proces produkcyjny na linii poprzez uzupełnienie zapasu pustych opakowań tynku.

– Wrażenie zrobiła także bardzo nowoczesna linia do produkcji worków papierowych, która produkuje ponad 200 sztuk na minutę oraz linia do napełniania opakowań, gdzie co sekundę uzupełniany jest kolejny worek – opowiada Tomasz Rusiński, Dyrektor ds. Produkcji. – Kamil podziwiał też, w jak dużym stopniu nasza produkcja jest zautomatyzowana i zrobotyzowana. A my podziwialiśmy jego osobowość i charyzmę, którą porwał nas wszystkich.

Sportowiec odwiedził także pracowników łódzkiej centrali Atlasa, gdzie spotkał się z Zarządem Spółki.

Więcej o Grupie ATLAS:

ATLAS to największy producent wyrobów chemii budowlanej w Polsce, będący liderem na polskim rynku. Oferta firmy obejmuje kompleksowy asortyment wyrobów budowlanych pozwalający na budowę lub remont budynków mieszkalnych, użyteczności publicznej i obiektów przemysłowych. Dzięki ponad 30-letniemu doświadczeniu w projektowaniu, produkcji i zastosowaniu swoich wyrobów, ATLAS może dziś zaoferować materiały budowlane zapewniające najwyższą jakość, trwałość i bezpieczeństwo.
W ofercie firmy są zarówno wyroby przeznaczone dla amatorów drobnych remontów, jak i dla profesjonalistów szukających rozwiązania trudnych problemów budowlanych.

Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Copyright Silesion.pl© Wszelkie prawa zastrzeżone. 2016-2024