Kamil Stoch w fabryce Atlasa buduje… relacje
Kamil Stoch od niemal dekady współpracuje z marką Atlas. – Zależy mi, by nie tylko użyczać wizerunek. Chcę czuć się częścią tego zespołu – mówi jeden z najlepszych polskich skoczków narciarskich. Między innymi dlatego odwiedził pracowników największej fabryki Atlasa.
Kamil Stoch współpracuje z marką Atlas od niemal 10 lat. Dziś możemy go oglądać w kampanii promującej tynk Gemini. Koncepcja kampanii opiera się na budowaniu przez Kamila – wraz z Atlasem – Kadry Mistrzów. Kadrę tworzą fachowcy, sprzedawcy i szkoleniowcy, którzy jak najlepiej poznają produkty Atlasa, by „po mistrzowsku” je stosować. Ale Kadra Mistrzów to także pracownicy Atlasa.
To coś więcej niż marketing sportowy
– Za sukcesem marki stoją ludzie. Chciałem osobiście poznać pracowników, którzy każdego dnia wkładają duży wysiłek w budowanie marki. Bycie ambasadorem to dla mnie nie tylko kwestia użyczania swojego wizerunku, ale także prawdziwe zaangażowanie w życie i rozwój firmy. Chciałem być tutaj, aby lepiej zrozumieć codzienną pracę załogi, a także podzielić się swoimi doświadczeniami – mówi Kamil Stoch, który spotkał się z pracownikami największej fabryki Atlasa, mieszczącej się w Zgierzu pod Łodzią.
Jako znakomity sportowiec wielokrotnie podkreślał, iż rozumie, jak ważne jest tworzenie zgranej drużyny.
– Zależy nam, by razem budować mocny zespół, i w samej firmie, i wokół marki Atlas – mówi – Aneta Dobrzyńska, Kierownik Komunikacji Branżowej Atlas. – Chcemy tworzyć coś więcej niż marketing sportowy. Wraz z Kamilem wkraczamy w obszar employer brandingu, robiąc wszystko, by Atlas był firmą przyjazną pracownikom.
W spotkaniu z Kamilem udział wzięło ponad 180 pracowników. Skoczek chętnie odpowiadał na pytania i dyskutował z zespołem o tym, co łączy sport z ich pracą i jakie obie strony mają wyzwania. Kluczem było słowo automatyzacja – bardzo zaawansowana w Fabryce. Kamil wspominał, że choć ma wielki wpływ na jakość i odległość skoku, który wykona, to od pewnego momentu na skoczni także musi działać niemal automatycznie.
Na zakończenie spotkania załoga wręczyła sportowcowi wyjątkowy upominek – własnoręcznie skonstruowany zegar z elementów maszyn i urządzeń. Wygrawerowana dedykacja na tarczy zegara była wyrazem uznania, że Kamil jest w ich zespole: „W podziękowaniu za inspirację i przykład wytrwałego dążenia do celu”.
To taki Disneyland dla inżynierów
W Zgierzu Kamil Stoch miał okazję obejrzeć linie produkcyjne i zapoznać się z zaawansowaną organizacją oraz technologią produkcji suchej, mokrej i produkcji opakowań. Zarówno on, jak i jego małżonka Ewa, byli pod wrażeniem skali i poziomu zautomatyzowania produkcji.
– To prawdziwy Disneyland dla każdego inżyniera czy logistyka, ale także – jak się okazało… dla skoczka narciarskiego – żartował gość.
Ze względu na udział Kamila w kampanii reklamowej tynku Gemini, produkcja tego właśnie wyrobu wzbudziła jego największą uwagę. Miał przy tym okazję wspomóc proces produkcyjny na linii poprzez uzupełnienie zapasu pustych opakowań tynku.
– Wrażenie zrobiła także bardzo nowoczesna linia do produkcji worków papierowych, która produkuje ponad 200 sztuk na minutę oraz linia do napełniania opakowań, gdzie co sekundę uzupełniany jest kolejny worek – opowiada Tomasz Rusiński, Dyrektor ds. Produkcji. – Kamil podziwiał też, w jak dużym stopniu nasza produkcja jest zautomatyzowana i zrobotyzowana. A my podziwialiśmy jego osobowość i charyzmę, którą porwał nas wszystkich.
Sportowiec odwiedził także pracowników łódzkiej centrali Atlasa, gdzie spotkał się z Zarządem Spółki.
Więcej o Grupie ATLAS:
ATLAS to największy producent wyrobów chemii budowlanej w Polsce, będący liderem na polskim rynku. Oferta firmy obejmuje kompleksowy asortyment wyrobów budowlanych pozwalający na budowę lub remont budynków mieszkalnych, użyteczności publicznej i obiektów przemysłowych. Dzięki ponad 30-letniemu doświadczeniu w projektowaniu, produkcji i zastosowaniu swoich wyrobów, ATLAS może dziś zaoferować materiały budowlane zapewniające najwyższą jakość, trwałość i bezpieczeństwo.
W ofercie firmy są zarówno wyroby przeznaczone dla amatorów drobnych remontów, jak i dla profesjonalistów szukających rozwiązania trudnych problemów budowlanych.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).