K-popowe łowczynie demonów – fabuła animowanego musicalu od Sony i Netflix

„K-popowe łowczynie demonów” (KPop Demon Hunters) to animowany musical fantasy z 2025 roku, wyprodukowany przez Sony Pictures Animation i udostępniony na platformie Netflix. Historia łączy wątki koreańskiej mitologii, demonologii oraz fenomenu K-popu, a w centrum wydarzeń stawia girlsband Huntr/x, który prowadzi podwójne życie – gwiazd muzyki i wojowniczek strzegących ludzkości przed światem demonów.
Początki legendy i bariera Honmoon
Dawno temu ludzkość nękały demony, które żywiły się duszami ludzi, oddając je swojemu władcy, Gwi-Ma. Trzy kobiety sprzeciwiły się jednak ich panowaniu i zostały pierwszymi łowczyniami demonów. Dzięki swoim głosom zdołały stworzyć magiczną barierę, znaną jako Honmoon, która uwięziła demony.
Kolejne pokolenia kontynuowały ich misję, a każde nowe trio wokalistek umacniało Honmoon, dążąc do przemiany bariery w Złoty Honmoon – ostateczną pieczęć zdolną raz na zawsze wygnać demony ze świata ludzi.
Huntr/x i tajemnica Rumi
Współcześnie rolę łowczyń pełnią trzy członkinie girlsbandu Huntr/x – Rumi, Miry i Zoey. Ich mentorką jest Celine, była łowczyni, która wychowała Rumi. Po zakończeniu światowej trasy koncertowej zespół przygotowuje się do premiery nowego singla „Golden”, lecz wówczas Rumi zaczyna tracić głos.
Źródłem problemu okazuje się jej sekret – demoniczne dziedzictwo, o którym wie jedynie Celine. W dzieciństwie dziewczyna usłyszała, że tylko przemiana Honmoon w złotą pieczęć pozwoli całkowicie uwolnić ją od śladów demonicznego pochodzenia.
Narodziny Saja Boys i plan Gwi-Ma
W świecie demonów rośnie gniew Gwi-Ma, który rozkazuje swoim sługom osłabić barierę. Pięć demonów, dowodzonych przez byłego człowieka Jinu, tworzy boysband Saja Boys. Ich zadaniem jest odebranie fanów Huntr/x i tym samym osłabienie mocy Honmoon. W zamian Gwi-Ma obiecuje Jinu wymazanie jego bolesnych wspomnień.
Podczas debiutu boysbandu Huntr/x odkrywają ich demoniczną naturę. W trakcie walki Jinu zauważa znaki na ciele Rumi, ale decyduje się ukryć ten fakt przed resztą zespołu. Wkrótce spotyka się z nią w tajemnicy i wyjawia, że cztery wieki wcześniej Gwi-Ma obdarzyła go głosem, który zapewnił jego rodzinie dobrobyt. Ceną za to było jednak skazanie go na demoniczne istnienie.
Idol Awards i zdrada
Huntr/x przygotowują nową piosenkę „Takedown”, mającą ujawnić prawdę o Saja Boys podczas gali Idol Awards. Rumi zaczyna jednak wątpić, czy utwór nie szerzy zbyt wiele nienawiści wobec demonów. W międzyczasie zbliża się do Jinu, któremu proponuje porozumienie: jeśli pomoże jej grupie wygrać galę i wzmocnić Honmoon, będzie mogła pozostać w świecie ludzi.
Podczas wydarzenia Huntr/x decydują się jednak wykonać utwór „Golden”. Wówczas na scenie pojawiają się demoniczne sobowtóry, które manipulują Rumim i publicznością. W trakcie chaosu ujawnione zostają jej demoniczne znaki, co prowadzi do kryzysu w zespole i poczucia zdrady ze strony Miry i Zoey.
Konfrontacja z Gwi-Ma
Na scenie pojawia się sam Gwi-Ma, który wykorzystuje trans, by zniewolić publiczność i osłabić Honmoon. Rumi konfrontuje się z Celine, zarzucając jej brak prawdziwego wsparcia. Ostatecznie decyduje się działać samodzielnie.
Podczas finałowego starcia Huntr/x sięgają po nową piosenkę, w której temat wstydu i samoakceptacji staje się kluczem do przełamania kontroli Gwi-Ma. Jinu, rozdarty między dawną lojalnością a nowym poczuciem winy, poświęca się, oddając Rumi swoją odzyskaną duszę. To pozwala dziewczętom ostatecznie wzmocnić barierę i ponownie zapieczętować demony, tworząc nowego Honmoona.
Zakończenie historii
Po walce Rumi godzi się z Mirą i Zoey, odzyskując ich zaufanie i miejsce w grupie. Zespół ponownie spotyka się ze swoimi fanami, tym razem bez tajemnic, które wcześniej dzieliły członkinie. Huntr/x kontynuują karierę muzyczną, pozostając jednocześnie strażniczkami pieczęci chroniącej świat przed demonami.
Jesteśmy na Google News. Dołącz do nas i śledź Silesion.pl codziennie. Obserwuj Silesion.pl!
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).
Dodaj komentarz