Silesion.PL

serwis informacyjny

Jakie promocje świąteczne znajdziemy u deweloperów?

Develia Centralna Vita

Duża podaż nowych mieszkań oraz rosnąca konkurencyjność na rynku sprawia, że nabywcy mogą liczyć przy zakupie na specjalne bonusy. Jakie promocje oferują deweloperzy? Sondę przygotował serwis nieruchomości dompress.pl. 

Tomasz Kaleta, dyrektor zarządzający ds. sprzedaży i marketingu w Develii

Przygotowaliśmy specjalne oferty na zakup mieszkań w wybranych inwestycjach, m.in. Aleje Praskie i Bemowo Vita w Warszawie, Orawska Vita i Legnicka Vita we Wrocławiu oraz Centralna Park w Krakowie. Nasi klienci będą mogli skorzystać z rabatów w wysokości nawet 80 tys. złotych lub – w przypadku części inwestycji – atrakcyjnego harmonogram płatności 20/80, zapewniającego większą elastyczność zarządzania finansami.

Dla osób zainteresowanych inwestowaniem w nieruchomości przygotowaliśmy natomiast ofertę zakupu mieszkania z opcją promocyjnej obsługi najmu za 1 zł przez pierwsze sześć miesięcy. W ramach platformy flatte do kompleksowego zarządzania najmem, właściciele będą mogli w prosty sposób monitorować status najmu, zarządzać płatnościami oraz komunikować się z najemcami, niezależnie od miejsca, w którym się znajdują, a najemcy dokonywać płatności i zgłaszać ewentualne usterki. Promocją, która potrwa do końca 2025 roku objęte są inwestycje w Warszawie, Krakowie oraz we Wrocławiu.

Zuzanna Należyta, dyrektor ds. handlowych w Eco Classic 

Jeżeli porównujemy wielkość obecnej oferty do końcówki ubiegłego roku to istotnie mamy znaczący wzrost oferty, ale należy pamiętać, że w drugiej połowie 2023 roku mieliśmy znaczące ograniczenie produkcji ze względu na dramatyczny spadek ilości udzielanych kredytów. Do tej zmniejszonej podaży doszło uruchomienie uśpionego do tej pory popytu spowodowane wprowadzeniem programu BK2%. Więc sytuacja nie była zwyczajna.

Obecnie oferta nowych mieszkań nie jest większa niż w 2019 roku, ostatnim stabilnym czasie przed zawirowaniami związanymi z Covidem, wojną i drastycznym wzrostem kosztów kredytów. Popyt jest nienaturalnie niski ze względu na trudności w otrzymaniu kredytu i wstrzymaniem się klientów z decyzją. Temat kredytu 0% stale powraca w wypowiedziach polityków, co na bieżąco destabilizuje rynek. W pierwszych 3 kwartałach 2019 roku w 6 największych miastach sprzedało się 48 tys. mieszkań, wówczas oferta wynosiła około 50 tys. W pierwszych 3 kwartałach tego roku było to odpowiednio 9,2 tys. i 52 tys. mieszkań.

Monika Kudełko, dyrektor ds. Strategii i  Komunikacji Marketingowej w Activ Investment

Obecny rynek mieszkaniowy, charakteryzujący się rosnącą podażą, rzeczywiście sprzyja nabywcom, którzy mogą liczyć na bardzo atrakcyjne warunki zakupu. Już teraz w naszych inwestycjach w Krakowie, Gliwicach i Warszawie oferujemy rabaty sięgające do 10 proc. na wybrane mieszkania. Takie zniżki pozwalają zaoszczędzić do kilkudziesięciu tysięcy złotych, co spotyka się z dużym zainteresowaniem klientów.

Nie planujemy jednak dodatkowych promocji specjalnie na święta. Warto jednak podkreślić, że każde mieszkanie podlega indywidualnym negocjacjom. To oznacza, że w zależności od konkretnej sytuacji, klienci mogą wypracować dodatkowe korzyści i uzyskać jeszcze lepsze warunki zakupu. Jesteśmy otwarci na rozmowy, aby znaleźć optymalne rozwiązanie dla każdego nabywcy.

Agnieszka Majkusiak, dyrektor ds. sprzedaży Atal

Ceny w poszczególnych inwestycjach ustalamy na tyle realnie, aby odzwierciedlały one standard i lokalizację inwestycji, a także były atrakcyjne względem konkurencji. Wyróżnia nas na rynku między innymi jawność cen mieszkań. Nasza polityka promocyjna jest indywidualna dla każdego z projektów i na bieżąco dostosowywana do zapytań klientów, tak aby wyjść im naprzeciw. Bierzemy pod uwagę kluczowe czynniki rynkowe, które mogą być przeszkodą w podjęciu decyzji o zakupie, np. wysokość stóp procentowych czy bankowe wymagania odnośnie zdolności kredytowej. Dlatego znacznej części kupujących możemy zaproponować korzystne harmonogramy płatności, co pozwala im na zorganizowanie środków bez nadmiernej presji czasowej i wybór najbardziej optymalnego finansowania.

Sytuacja sprzyja oferowaniu bonusów. W grudniu nasi klienci mogą liczyć na atrakcyjne rabaty, np. dodatki w postaci miejsc postojowych czy komórek lokatorskich, ale również obniżone ceny dla wybranej puli mieszkań.

Małgorzata Mellem, członek zarządu Budlex

Oferujemy atrakcyjne programy inwestycyjne dla naszych stałych klientów. Przy zakupie większej liczby mieszkań inwestorzy mogą liczyć na specjalną ofertę sprzedażową dostosowaną do ich indywidualnych potrzeb, elastyczne finansowanie zakupu nieruchomości odpowiadające ich oczekiwaniom oraz pierwszeństwo w dostępie do informacji o planowanych inwestycjach i możliwość wyboru nieruchomości przed rozpoczęciem szeroko zakrojonych kampanii marketingowych. To swoisty program lojalnościowy, nagradzający zaufanie naszych inwestorów.
 Przy każdej nowej realizacji wprowadzamy także programy promocyjne, które obowiązują w początkowych miesiącach sprzedaży.  Najbliższa tego typu inicjatywa zostanie uruchomiona w Gdańsku, gdzie rozpoczynamy sprzedaż kolejnego etapu ekskluzywnych apartamentów Kapitanat, położonych nad Motławą. W przyszłym roku planujemy rozpoczęcie kolejnych inwestycji w Warszawie, Toruniu, Bydgoszczy czy Gdańsku. W każdej z tych lokalizacji przygotujemy propozycje promocyjne mające na celu zachęcenie do zakupu. Ostateczny zakres i forma tych programów będą zależne od bieżących warunków gospodarczych.

Michał Witkowski, dyrektor ds. sprzedaży Lokum Deweloper

Co miesiąc przygotowujemy dla naszych klientów oferty specjalne w postaci preferencyjnych cen i innych bonusów, np. miejsce postojowe, komórka lokatorska czy wykończenie pod klucz w cenie. Z doświadczenia wiemy, że grudzień to dla części z nich dobry czas na podjęcie ostatecznej decyzji o zakupie mieszkania.

Wprowadzane przez nas promocje są dla naszych klientów nie tylko realnym wsparciem, ale często także impulsem do zakupu nieruchomości. W tym miesiącu, wprowadziliśmy oferty specjalne, obejmujące wszystkie wrocławskie inwestycje. Na osiedlu Lokum Porto, zlokalizowanym na Starym Mieście oferujemy mieszkania tańsze nawet o 100 tys. zł.

W zakrzowskiej inwestycji Lokum Verde, klienci mogą kupić lokum z rabatem w wysokości 1000 zł za każdy mkw. Z kolei na powstającym osiedlu Lokum la Vida na Sołtysowicach, mamy aż dwie oferty specjalne – mieszkania z rabatem do 60 tys. zł lub miejsce postojowe w pakiecie.

Również na osiedlu Lokum Monte, położonym w Sobótce niedaleko Wrocławia, na naszych klientów czeka promocja na ostatnie już wolne mieszkania. Tu można oszczędzić na ich zakupie do 50 tys. zł a płatności dokonać w dogodnym terminie.

Dawid Wrona, Chief Operating Officer w Archicom

Regularne przygotowujemy akcje promocyjne, skierowane do potencjalnych nabywców mieszkań, dzięki którym mogą oni liczyć na atrakcyjne upusty lub inne korzyści. Niezależnie od rynkowej koniunktury, każdego miesiąca w ramach akcji „Okazje do kwadratu” oferujemy lokale w obniżonych cenach. Są one dostępne w wybranych inwestycjach w całej Polsce.  O wszystkich, nadchodzących działaniach promocyjnych informujemy na bieżąco.

Adrian Sączek, dyrektor Działu Sprzedaży Produktów Deweloperskich w Mennicy Polskiej

Jeżeli rośnie podaż jakiegoś dobra, to jego cena w teorii powinna spadać. Mieszkania są jednak specyficznym produktem, który deweloper sprzedaje w okresie dwuletnim. Jest kilka czynników, które decydują o ewentualnych promocjach, rabatach i przede wszystkim ich wysokości. Mówimy tu o poziomie zaawansowania budowy, parametrach mieszkania, jego wielkości i przede wszystkim poziomie sprzedaży w danej inwestycji. Każdy lokal ma inną wartość i głównie to decyduje, czy może zostać sprzedany w niższej cenie. Warunki zakupu klient może każdorazowo omówić w naszym biurze sprzedaży.

Joanna Chojecka, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu na Warszawę i Wrocław w Grupie Robyg

Proponujemy klientom długoterminowe programy promocji oraz lojalnościowe. Najważniejszym z nich jest nasz program Harmonogram płatności 20/80. Dzięki temu podpisując umowę płaci się jedynie 20 proc. wartości nieruchomości, a pozostałe 80 proc. dopiero przed odbiorem kluczy.

Ponadto, od kilku lat działa nasz Program poleceń Robyg Club. Kupując mieszkanie można zyskać dodatkowe bonusy polecając nas swoim znajomym. Jeśli ktoś kupi mieszkanie Polecający otrzyma voucher do marketu AGD RTV o wartości do 5000 zł. Dla naszych klientów mamy też Program Robyg Club specjalnie przygotowanej karty rabatowej, dzięki której można taniej wyposażyć swoje mieszkanie.  

Karolina Bronszewska, dyrektor Marketingu i Innowacji Ronson Development 

W okresie świątecznym, niezależnie od branży, wiele firm decyduje się na przygotowanie promocji dla swoich klientów, które są pewnym elementem cyklicznym roku. Dokładamy starań, aby nasi klienci czuli, że otrzymują coś wyjątkowego.

Mamy specjalną promocję Secret Sale, która dotyczy czterech warszawskich inwestycji: Ursus Centralny, Miasto Moje, ZielonoMI oraz Eko Falenty. W ramach tej kampanii zarejestrowani klienci mogą otrzymać rabaty sięgające nawet 75 tysięcy zł, a także inne bonusy i zniżki. Szczegóły promocji są na bieżąco komunikowane na naszej stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych.

Dodatkowo, cały czas rozwijamy program lojalnościowy „Polecony Sąsiad”, w ramach którego oferujemy nagrodę w wysokości 2000 zł za każde udane polecenie naszych inwestycji bliskim. To wyraz wdzięczności dla lojalnych klientów wspierających budowanie naszej społeczności.

Agata Zambrzycka, dyrektor d.s. sprzedaży i marketingu w Aurec Home

Zwiększona liczba dostępnych ofert w największych polskich miastach daje nabywcom swobodę wyboru wymarzonego lokum. W naszej inwestycji Fabrica Ursus, wyróżniającej się unikalną industrialną architekturą, klienci znajdą mieszkania w wysokiej jakości i w konkurencyjnych cenach. Rozpoczęliśmy właśnie budowę drugiego etapu projektu, a przedsprzedaż lokali zbliża się ku końcowi. W ofercie dostępne są kawalerki o powierzchni od 32 mkw., dwójki o powierzchni 45 mkw. oraz przestronne apartamenty o metrażu do 80 mkw. Obecnie można je nabyć w wyjątkowej promocji, oferujemy wysokie rabaty na wszystkie mieszkania w nowym etapie tej inwestycji.

Łukasz Šedovič, Sales Director w Trust Investment S.A.

Nabywcy mieszkań i lokali w realizowanych przez nas inwestycjach mogą liczyć na atrakcyjne bonusy i rabaty. To nasz sposób na docenienie zaufania, jakim obdarzają nas klienci oraz na zapewnienie dodatkowych korzyści przy zakupie nieruchomości.

W okresie świątecznym przygotowaliśmy dla odwiedzających nasze biura sprzedaży klientów miłą niespodziankę w postaci wybornych pralin. Dodatkowo, dla klientów decydujących się na zakup mieszkań lub lokali w tym wyjątkowym czasie przygotowaliśmy specjalny prezent, który będzie pięknym akcentem w nowym miejscu.

Monika Szostek, Marketing Manager, Okam Capital

Realizujemy inwestycje w oparciu o Nową Politykę Jakości, która przewiduje rozwiązania prośrodowiskowe i udogodnienia, wpływające na komfort życia mieszkańców. Wiele z tych rozwiązań uważanych jest w innych inwestycjach za dodatkowe, promocyjne, my wdrażamy je w standardzie. Mówimy tu choćby o systemie smart home Appartme, który oferujemy w inwestycji CityFlow czy bezpłatnej bazie rowerowej dla mieszkańców inwestycji Inspire w Katowicach. System odzysku deszczówki, kluby mieszkańca budujące lokalną społeczność, strefy co-workingowe, siłownie – to tylko niektóre z elementów, które są składową oferty naszych inwestycji mieszkaniowych. Nasi klienci mogą liczyć na oferty specjalne, np. rabatowanie z okazji Black Friday czy Dni Otwarte.

Damian Tomasik, prezes zarządu Alter Investment

Dla nas, jako dewelopera gruntowego, wprowadzane na rynek oferty mają pozytywny wpływ na stabilizację rynku nieruchomości, który powoli wraca do pożądanej normy. Obecnie stosunek liczby dostępnych mieszkań do popytu jest na większości rynków zrównoważony. Inwestycje sprzedażowo realizują się w trakcie budowy, czyli w typowym cyklu około dwóch lat. W związku z tym, mimo zwiększonej podaży i konkurencyjności, nie widzimy potrzeby wprowadzania dodatkowych promocji czy bonusów. Na tę chwilę nie planujemy żadnych świątecznych promocji, ponieważ sytuacja rynkowa sprzyja stabilnym inwestycjom, zarówno dla deweloperów, jak i dla nabywców

Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Copyright Silesion.pl© Wszelkie prawa zastrzeżone. 2016-2024