Idea Money zmienia się w FaktorOne
Po 11 latach działalności Idea Money ogłasza zmianę nazwy na FaktorOne. Rebranding pozwoli silniej podkreślić rdzeń działań marki, jakim jest świadczenie usług faktoringowych oraz pozycjonowanie się w roli eksperta wśród instytucji finansowych nie będąc powiązanym z sektorem bankowym.
Wygoda i partnerstwo
Nowe, mniej sformalizowane struktury procesowe pozwolą na zmniejszenie dystansu między faktorem a klientem. Marka podkreśla, że głównym z jej celów jest wspieranie biznesu swoich Klientów, zapewnienie łatwego dostępu do produktów i proste zasady korzystania z usługi.
Jak mówi Krzysztof Florczak, Prezes FaktorOne:
Jako FaktorOne podążamy za klientami, oferując wysokiej jakości produkty, w pełni odpowiadające potrzebom i wpierające osiąganie ich celów. Transformacja marki stanowi dla nas kolejny, naturalny krok w rozwoju. Nowa nazwa i logo odzwierciedlają zaangażowanie w dostarczanie innowacyjnych usług faktoringowych oraz podkreślają nasze zaangażowanie w budowanie trwałych relacji z odbiorcami naszych usług.
FaktorOne oferować będzie produkty dopasowane do spersonalizowanych potrzeb wielu branż, m.in. transportowej, spożywczej, budowlanej czy handlowej, wspierając funkcjonujące na rynku biznesy: małe i średnie firmy oraz właścicieli jednoosobowych działalności gospodarczych.
Świeżość i profesjonalizm
Nowe logo FaktorOne zawiera zarówno elementy graficzne, które odnoszą się do procesów faktoringowych, jak i nazwę marki. Kolory użyte w logo – grafitowy i oliwkowy, nawiązują do profesjonalizmu oraz świeżości, które są fundamentem marki FaktorOne. Nazwa składa się z trzonu “faktor”, symbolizującego świadczone usługi, oraz dopełnienia “one”, które reprezentuje cel firmy, jakim jest pozostanie numerem 1 wśród klientów zainteresowanych usługą faktoringu.
FaktorOne planuje płynne przeprowadzenie wszystkich procesów i procedur związanych z transformacją, bez dodatkowych przerw technicznych czy obowiązków dla dotychczasowych Klientów i Partnerów biznesowych. Priorytetem firmy jest utrzymanie wysokiej jakości obsługi, której doświadczają klienci od lat.
FaktorOne jest spółką, która powstała w wyniku przekształcenia Idea Money. Zbierane od 2012 roku doświadczenie pozwoliło na zaoferowanie wysokiej jakości produktów faktoringowych dla funkcjonujących na rynku biznesów jak, małe i średnie firmy, właściciele jednoosobowych działalności gospodarczych. Wśród obsługiwanych podmiotów znajdują się przedstawiciele branż takich jak transportowa, spożywcza, usługowa, budowlana czy handlowa. Jakość usług oferowanych przez ekspertów tworzących obecnie FaktorOne, a także wysoki poziom obsługi był wielokrotnie doceniany zarówno przez rynek, jak i klientów. Potwierdzeniem tego były liczne nagrody takie, jak Finansowa Marka Roku, Firma Przyjazna Klientowi, Najlepszy Produkt dla MŚP – plebiscyt Gazety Finansowej czy Mocna Firma Godna Zaufania. Spółka należy również do Polskiego Związku Faktorów.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).