Gracjan Szadziński wraca do klatki na gali KSW 76. Rywalem doświadczony Valeriu Mircea
Słynący z niesamowicie mocnego uderzenia Gracjan Szadziński (9-4, 7 KO) powróci do okrągłej klatki 12 listopada. Rywalem Berserkera podczas gali KSW 76 będzie były mistrz Eagles FC, Valeriu Mircea (26-8-1, 10 KO, 12 Sub). Do pojedynku w kategorii lekkiej dojdzie w nowej hali widowiskowo-sportowej w Grodzisku Mazowieckim. Ostatnie bilety na galę KSW 76 dostępne są na eBilet.pl.
Gracjan Szadziński, który znany jest z potężnej siły ciosu, aż siedem z ośmiu zwycięskich pojedynków kończył przed czasem za pomocą nokautu. Nie inaczej było podczas ostatniej walki Gracjana, do której doszło na gali KSW 66. 32-latek ze Stargardu zmierzył się wówczas z Francesco Moriccą i posłał go na deski w drugiej rundzie pojedynku. Wszystkie dotychczasowe wygrane w KSW Gracjan zdobył również przez nokaut.
Valeriu Mircea to były mistrz wagi piórkowej mołdawskiej organizacji Eagles FC i były pretendent do tytułu kategorii lekkiej. W KSW Mircea zadebiutował podczas gali KSW 71, kiedy to musiał uznać wyższość w klatce Romana Szymańskiego. Valeriu góruje doświadczeniem nad Gracjanem Szadzińskim. Na swoim koncie ma występy dla takich organizacji jak Bellator czy Brave CF. „Samotny Wilk” do tej pory stoczył 34 pojedynki, z których 26 zakończyło się jego wygranymi.
Karta walk KSW 76
Walka wieczoru | Main event
Walka o pas kategorii lekkiej | KSW Lightweight Championship Bout
- 70,3 kg/155 lb: Salahdine Parnasse #C FW (15-1-1, 2 KO, 5 Sub) vs Sebastian Rajewski #5 (12-7, 4 KO)
Karta główna | Main card
- 77,1 kg/170 lb: Adrian Bartosiński #1 (11-0, 9 KO, 1 Sub) vs Krystian Kaszubowski (10-2, 2 KO, 1 Sub)
- 83,9 kg/185 lb: Paweł Pawlak #2 (10-4-1, 9 KO, 3 Sub) vs Bartosz Leśko #4 LHW (12-2-2, 2 KO, 6 Sub)
- 77,1 kg/170 lb: Brian Hooi #3 (18-9 1NC, 6 KO, 6 Sub) vs Artur Szczepaniak (8-1, 4 KO, 2 Sub)
- 83,9 kg/185 lb: Albert Odzimkowski (12-6 1 NC, 4 KO, 7 Sub) vs TBA
- 70,3 kg/155 lb: Gracjan Szadziński (9-4, 7 KO) vs Valeriu Mircea (26-8-1, 10 KO, 12 Sub)
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).