Silesion.PL

serwis informacyjny

Glovo rusza z kolejną edycją programu lojalnościowego dla kurierów

Glovo kurier rower

Glovo kurier rower

W ramach działającego od ubiegłego roku programu Glovo+ kurierzy mogą liczyć na bonusy finansowe oraz nagrody rzeczowe. Projekt nagradza najaktywniejszych kurierów dostarczających zamówienia złożone za pośrednictwem Glovo i obejmie 12 największych polskich miast. Glovo pozostaje jedyną aplikacją na rynku delivery, która oferuje tego typu inicjatywę.

W maju bieżącego roku program lojalnościowy dla kurierów Glovo+ obchodzi swoją pierwszą rocznicę. W ciągu ostatnich 12 miesięcy Glovo zrealizowało cztery odsłony projektu, po jednej na kwartał. Piąta, wiosenna edycja ruszyła w tym miesiącu. Glovo+ to inicjatywa skierowana do najaktywniejszych dostawców.

W Glovo wierzymy, że satysfakcja klientów i wysoka jakość usług są możliwe dzięki zaangażowaniu kurierów. Dlatego konsekwentnie inwestujemy w programy takie jak Glovo+, poprzez które chcemy docenić i dodatkowo nagrodzić najaktywniejszych dostawców – komentuje Maria Czarnik, Glover Experience Project Coordinator.

Na kurierów, którzy zrealizują określoną liczbę dostaw czekają bonusy finansowe. Dodatkowo firma Evelstar, partner flotowy Glovo, ufundowała nagrody rzeczowe. W edycji wiosennej będą to rower elektryczny Cannondale, vouchery do serwisu Booking.com, smartwatch w zestawie ze słuchawkami bezprzewodowymi, bony do sklepu Decathlon, bony do Allegro, a także gadżety Evelstar. W nowej edycji kurierzy będą mogli śledzić swoje postępy i zamawiać nagrody poprzez Glovo Rider, czyli dedykowaną aplikację, z której codziennie korzystają w czasie realizacji zamówień, a nie tak jak wcześniej przez osobną stronę, co stanowi duże ułatwienie.

Cieszymy się, że taka inicjatywa jak Glovo+ pojawiła się na rynku i z przyjemnością wspieramy ją, fundując dodatkowe nagrody. Chcemy w ten sposób zachęcić kurierów do regularnej aktywności i pokazać, że przynosi ona dodatkowe korzyści – mówi Paweł Krzeszowski, Dyrektor Zarządzający i współwłaściciel Evelstar.

Program szyty na miarę

W ramach każdej edycji programu Glovo organizuje spotkania dla kurierów, aby przybliżyć im zasady funkcjonowania projektu, a także zebrać informacje zwrotne na temat ich codziennych doświadczeń z dostaw.

Chcemy, aby program jak najlepiej spełniał oczekiwania kurierów. Dlatego cieszymy się, że nasza inicjatywa spotkała się z pozytywnym odbiorem. Dotychczasowa średnia ocena satysfakcji z programu wynosi 80%. To dla nas sygnał, że odpowiadamy na potrzeby dostawców – dodaje Maria Czarnik z Glovo.

W trakcie najbliższych spotkań z kurierami zostanie również poruszony temat bezpieczeństwa na drogach. To jeden z priorytetów Glovo, które na początku miesiąca we współpracy z Zespołem Doradców Gospodarczych TOR i Polskim Związkiem Partnerów Aplikacyjnych uruchomiło pilotażowy program wspierający bezpieczeństwo ruchu drogowego usług delivery. Inicjatywa odbywa się pod Patronatem Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy, a jej Partnerem Merytorycznym jest Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie.

Glovo konsekwentnie realizuje Couriers Pledge

„Couriers Pledge” („Zobowiązanie wobec kurierów”) to inicjatywa Glovo wprowadzona w Polsce w 2022 roku. Jej celem jest zapewnienie lepszych świadczeń socjalnych, sprawiedliwych zarobków i wysokiego poziomu bezpieczeństwa. Program oferuje wsparcie finansowe w razie choroby oraz przy narodzinach lub adopcji dziecka, a także dostęp do ponad 100 darmowych szkoleń. Glovo+ jest integralną częścią Couriers Pledge. Glovo pozostaje jedyną aplikacją na rynku delivery, która oferuje program lojalnościowy dla najaktywniejszych kurierów.

Glovo to pionierska aplikacja delivery, łącząca klientów z restauracjami, aptekami, sklepami spożywczymi i punktami partnerskimi. Założone w 2015 roku w Barcelonie firma Glovo jest pierwszą firmą technologiczną, zorientowaną na wpływ, działającą na 23 rynkach w Europie Południowej, Azji Środkowej i Afryce. Więcej informacji o Glovo można znaleźć na stronie: https://about.glovoapp.com/

Jesteśmy na  Google News. Dołącz do nas i śledź  Silesion.pl  codziennie. Obserwuj Silesion.pl!


Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

  • Rating
Copyright Silesion.pl© Wszelkie prawa zastrzeżone. 2016-2025
cropped Katowic Silesion Slask Silesia 24 info 1
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.