Gdzie świętować podczas EURO 2024? FREENOW odkrywa najpopularniejsze miejsca
Wielkimi krokami zbliża się gorączka sportowych emocji — EURO 2024. Najwierniejsi kibice z pewnością będą chcieli poczuć piłkarską atmosferę na własnej skórze i wybiorą się do Niemiec na mecze polskiej reprezentacji. FREENOW, aplikacja dostępna w 9 krajach europejskich, stworzyła listę miejsc najchętniej odwiedzanych na spotkania towarzyskie w Berlinie, Hamburgu i Dortmundzie… i to nie tylko na wspólne kibicowanie.
FREENOW, aplikacja do zamawiania przejazdów, dokonała analizy setek tysięcy zamówień taxi, by sprawdzić, gdzie użytkownicy najczęściej spędzają weekendowe wieczory w Berlinie, Hamburgu i Dortmundzie. Na tej podstawie powstał miejski przewodnik FREENOW po najpopularniejszych restauracjach, klubach i barach, który może stanowić inspirację dla osób, wybierających się do Niemiec, by wspólnie wspierać polską reprezentację podczas rozgrywek EURO 2024.
Co ciekawe, platforma FREENOW została założona w Niemczech, a w Hamburgu znajduje się jej główna siedziba. To właśnie w tym mieście, na stadionie Volksparkstadion, reprezentacja Polski już 16 czerwca rozegra swój pierwszy mecz EURO 2024. Chcąc świętować sportowe emocje i spędzić miło czas ze znajomymi między meczami warto wybrać się do jednego z najczęściej odwiedzanych przez użytkowników FREENOW miejsc.
TOP 3 restauracje i bary wybierane w weekendy przez użytkowników FREENOW:
Hamburg:
- Palazzo Ristorante
- Grill Royal Hamburg
- Pallas Bar
Berlin:
- Grill Royal
- Borchardt
- Brasserie Torbar
Dortmund:
- Zum Alten Markt
- Balke bar
- Bude 16 einhalb
Po sportowych emocjach, nie trzeba kończyć wieczoru na stadionie czy przed ekranem. Niemieckie miasta słyną z wyjątkowych klubów nocnych, które zapewniają rozrywkę na najwyższym poziomie.
TOP 3 klubów, z których użytkownicy FREENOW najczęściej zamawiają nocne przejazdy do domu:
Hamburg:
- Blauer Peter IV
- Golden Pudel Club
- Große Freiheit 36
Berlin:
- KitKat Club
- Watergate
- Berghain Panorama Bar
Dortmund
- Tresor.West
- Rush Hour – Dortmund
- Anton’s Bierkönig
Taksówki są bardzo popularnym środkiem transportu dla mieszkańców niemieckich miast i turystów. Słyną z jednakowego oklejenia w beżowe barwy, a także wysokiej dostępności floty niskoemisyjnej. W ofercie FREENOW już 6 na 10 taksówek w Berlinie oraz 1/3 w Hamburgu jest elektrycznych lub hybrydowych. Można je zamówić wybierając opcję “Green’ w aplikacji FREENOW. W aplikacji dostępne są także auta przystosowane dla osób na wózku, natomiast w stolicy Niemiec dostępne są taksówki z ceną znaną z góry. FREENOW w Niemczech oferuje także najszerszą ofertę multi-mobilności – taksówki, e-rowery, e-skutery, e-hulajnogi, carsharing, wypożyczenie auta oraz bilety na komunikację miejską. Co więcej, podróżni przybywający na lotniska lub dworce mogą skorzystać z dodatkowych wskazówek w aplikacji informujących o tym, jak wygodnie zamówić przejazd FREENOW.
Informacje dotyczące konkretnych lokalizacji pochodzą z danych wewnętrznych FREENOW zebranych w okresie styczeń — czerwiec 2024 r. na podstawie analizy setek tysięcy przejazdów i najczęściej wybieranych adresów, pod które użytkownicy aplikacji zamawiali taxi w piątkowy wieczór, a także wracając w sobotnie i niedzielne noce.
FREENOW to superaplikacja mobilności miejskiej, której główną ofertą jest taxi. Oferuje największy wybór opcji transportowych w Europie — użytkownicy FREENOW ze 150-ciu miast europejskich w jednej aplikacji mogą wybierać spośród różnych opcji mobilności miejskiej, takich jak taksówka, e-hulajnoga, e-skuter, e-rower, carsharing i wynajem aut, a także transport publiczny. FREENOW jest agregatorem usług zewnętrznych operatorów, który ma ambicję wpłynąć pozytywnie na efektywność mobilności i zrównoważony rozwój miast, bez dodawania kolejnych, własnych pojazdów na ulice. Platforma FREE NOW ma swoją siedzibę w Niemczech i jest wspierana przez głównych udziałowców: BMW Group i Mercedes-Benz Mobility. FREENOW jest kierowana przez CEO Thomasa Zimmermanna
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).