#FortunaZaGole na rzecz Zuzi Kaproń!
Fortuna ponownie mobilizuje piłkarzy drużyn występujących w Fortuna 1 Lidze do pomocy potrzebującym. Tym razem beneficjentką charytatywnej akcji jest Zuzia Kaproń, którą czeka poważna i kosztowna operacja. Za każdą bramkę, strzeloną w 30. i 31. kolejce Fortuna 1 Ligi sponsor tytularny rozgrywek przekaże 1000 zł na leczenie oraz rehabilitację 10-letniej dziewczynki.
Pierwszoligowe rozgrywki wkraczają w decydującą fazę. Cały czas ważą się losy awansu, utrzymania czy ewentualnej gry w barażach. Na tym etapie sezonu liczy się każda wygrana. A co najbardziej przybliża do zdobycia cennych punktów? Strzelone bramki! Kibice zebrani zarówno na trybunach, jak i przed telewizorami mogą spodziewać się prawdziwego gradu goli, bo każda strzelona bramka to będzie cegiełka, dzięki której Zuzia znacząco przybliży się do wymarzonego celu, jakim jest powrót do zdrowia.
– Zuzia od urodzenia walczy o zdrowie. Chciałaby móc chodzić i biegać, ale chore nóżki jej na to nie pozwalają. Naszą jedyną nadzieją i ratunkiem dla córki jest operacja przeprowadzona przez wybitnych specjalistów ze Stanów Zjednoczonych. Zuzia może wstać z łóżka, ale jej sprawność kosztuje kosmiczne pieniądze. Musimy patrzeć do przodu i zrobić co tylko się da, żeby pomóc naszej córeczce odzyskać zdrowie. Z całego serca dziękujemy za zainteresowanie i chęć udzielenia wsparcia. My na pewno całą rodziną usiądziemy przed telewizorami i będziemy mocno zaciskać kciuki, aby bramek było jak najwięcej – powiedziała Katarzyna Kaproń, mama Zuzi.
– Nasz sponsor tytularny kolejny raz udowadnia, że chęć niesienia pomocy jest sprawą niezwykle ważną. Jesteśmy bardzo dumni, że to właśnie z Fortuną związaliśmy się niedawno umową sponsoringową na kolejne trzy sezony. Zaangażowanie i społeczna odpowiedzialność biznesu to cechy, które z pewnością wyróżniają naszego Sponsora. Liczymy, że piłkarze staną na wysokości zadania i wspólnie będziemy mogli przeżywać duże emocje, związane z pierwszoligowymi meczami. Mam nadzieję, że zostaną pobite kolejne rekordy strzelonych bramek, dzięki czemu kwota przekazana na leczenie i rehabilitację Zuzi będzie pokaźna – mówi Marcin Janicki, prezes Fortuna 1 Ligi.
– Podczas ostatniej odsłony akcji #FortunaZaGole w czasie dwóch kolejek ligowych padło odpowiednio 31 oraz 38 bramek. Dla porównania – średnia bramek wynosiła w sezonie 2019/2020 Fortuna 1 Ligi 24 gole na kolejkę. Wierzę, że nasza inicjatywa charytatywna dodatkowo zmobilizowała wtedy pierwszoligowców, którym udało się osiągnąć tak imponujący wynik strzelecki. Pozytywny odbiór tamtej akcji utwierdził nas w przekonaniu, że taką formułę chcemy kontynuować, bijąc przy tym wspólnie kolejne rekordy. Gdy tylko dostaliśmy informację na temat ciężkiej sytuacji Zuzi, dla której kluby Fortuna 1 Ligi organizowały już zbiórki postanowiliśmy, że to właśnie ona będzie beneficjentem kolejnej edycji akcji #FortunaZaGole. Nie mam wątpliwości, że w dwóch najbliższych kolejkach bramki zamienią w prawdziwe tarczę strzeleckie i uda nam się znacząco pomóc Zuzi – mówi Konrad Komarczuk, prezes Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie.
Fundacja Szlachetny Gest jest kołem ratunkowym dla dzieci, które z różnych powodów, potrzebują wsparcia w walce o swoje zdrowie, czy nawet życie. Swoim podopiecznym niesie pomoc duchową i materialną. Wspiera zarówno najmłodszych, jak również ich rodziny. Zbiera fundusze na specjalistyczne operacje, zabiegi, leczenie, rehabilitację oraz leki.
Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie to wiodąca, legalnie działająca firma branży bukmacherskiej, wchodząca w skład Fortuna Entertainment Group, największej w Europie Środkowej i Wschodniej grupy prowadzącej zakłady wzajemne, posiadającej 20–letnie doświadczenie na rynku w Polsce, Czechach oraz na Słowacji, w Rumunii i w Chorwacji. Fortuna od lat wspiera polski sport, sponsorując m.in. Legię Warszawa oraz rozgrywki piłkarskiej I ligi. Prowadzi także działania charytatywne. W marcu 2020 roku miała miejsce ostatnia odsłona akcji #FortunaZaGole, której rezultat to 69 000 zł przekazane na rzecz Łukasza Derbicha i Karola Hodowanego, podopiecznych Fundacji Doliczony Czas. Łącznie z inicjatyw pomocowych udało się zebrać ponad 200 000 zł.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).