Fortuna sponsorem strategicznym MMA Polska
Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie, jeden z liderów rynku bukmacherskiego w kraju oraz Stowarzyszenie MMA Polska rozpoczęły współpracę.
Fortuna została sponsorem strategicznym turniejów i szkoleń organizowanych przez Stowarzyszenie MMA Polska, jak również Reprezentacji Polski. Logo firmy będzie więc widoczne podczas wydarzeń organizowanych przez Stowarzyszenie oraz na strojach kadry biorącej udział w turniejach międzynarodowych.
Pierwszy turniej z cyklu Mistrzostw MMA Polska odbędzie się już 17 kwietnia w Białołęckim Ośrodku Sportu w Warszawie. Kolejne wydarzenia będą systematycznie ogłaszane przez Stowarzyszenie.
Współpraca ze Stowarzyszeniem MMA Polska to kolejny element obecności Fortuny w świecie mieszanych sztuk walki. Od 2020 roku bukmacher jest oficjalnym sponsorem federacji KSW.
Wspólne działania Fortuny i MMA Polska będą obejmować cały 2021 rok i wszystkie wydarzenia na ten czas zaplanowane.
Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie to wiodąca, legalnie działająca firma branży bukmacherskiej, wchodząca w skład Fortuna Entertainment Group, największej w Europie Środkowej i Wschodniej grupy prowadzącej zakłady wzajemne, posiadającej ponad 20–letnie doświadczenie na rynku w Polsce, Czechach, Chorwacji, Rumunii i na Słowacji. Fortuna od lat wspiera polski sport, sponsorując m.in. Fortuna Puchar Polski, rozgrywki piłkarskie Fortuna 1 Liga, Legię Warszawa oraz Federację KSW.
Stowarzyszenie MMA Polska jest pierwszą w Polsce organizacją powołaną do reprezentowania środowiska mieszanych sztuk walki w mediach i w debacie publicznej. Dba o wizerunek MMA, edukuje młodzież, szkoli zawodników i trenerów, dba o bezpieczeństwo sportowej rywalizacji i organizuje projekty społeczne. Jako jedyna polska organizacja, Stowarzyszenie jest zrzeszone w strukturach światowego związku – International Mixed Martial Arts Federation. Powołuje oficjalną kadrę Polski na międzynarodowe zawody i organizuje krajowe platformy do sportowej rywalizacji. Organizacja łączy współpracę sektora organizacji pozarządowych, środowisk naukowych, klubów sportowych, grup biznesowych i środowisk medialnych.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).