Fortuna Oficjalnym Sponsorem Stomilu Olsztyn
Firma bukmacherska Fortuna została Oficjalnym Sponsorem Stomilu Olsztyn. Umowa z nowym sponsorem będzie obowiązywać co najmniej do końca sezonu 2019/2020.
Na mocy porozumienia na stadionie w Olsztynie pojawią się dodatkowe nośniki reklamowe Fortuny. Wspólne plany marketingowe Stomilu i nowego sponsora zakładają również aktywacje skierowane do kibiców oraz obecność bukmachera w klubowych kanałach social media. Nie masz jeszcze konta w zakładach bukmacherskich efortuna.pl? Zarejestruj się klikając TUTAJ i odbierz darmowe 20 PLN w postaci freebeta
– Zaangażowanie klubu oraz piłkarzy w walkę o przetrwanie Stomilu na poziomie Fortuna 1 Ligi w rundzie wiosennej ubiegłego sezonu zrobiło na całym środowisku piłkarskim duże wrażenie. Jestem przekonany, że nadchodzą lepsze dni dla Dumy Warmii, dlatego, jako Fortuna chcemy towarzyszyć zespołowi z Olsztyna w walce o coraz wyższe cele sportowe i organizacyjne. Mam nadzieję, że dzięki współpracy ze Stomilem wzmocnimy swoją obecność w regionie, a klub, przy naszym wsparciu już niedługo nawiąże do czasów, gdy jak równy z równym rywalizował z najlepszymi drużynami w kraju. – powiedział Leszek Haba, Członek Zarządu, Dyrektor Marketingu Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie
fot. Kacper Kirklewski– Cieszy nas niezmiernie, że tak uznana na polskim rynku firma jaką bez wątpienia jest Fortuna dołączyła do grona firm wspierających Klub i razem będziemy budować #NowyStomil. Wierzę, że ta współpraca przyniesie korzyści dla obu stron. – podsumował Prezes Zarządu Stomil Olsztyn S.A. Robert Jurga.
Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie to wiodąca, legalnie działająca firma branży bukmacherskiej, wchodząca w skład Fortuna Entertainment Group, największej w Europie Środkowej i Wschodniej grupy prowadzącej zakłady wzajemne, posiadającej 20–letnie doświadczenie na rynku w Polsce, Czechach, Chorwacji, Rumunii i na Słowacji. Fortuna od lat wspiera polski sport, sponsorując m.in. Legię Warszawa oraz rozgrywki piłkarskie Fortuna 1 Liga.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).