Finał Ligi Europy. W Fortunie 300 zł za zwycięstwo Atalanty albo Leverkusen
Czy Bayer Leverkusen napisze historię i zdobędzie potrójną koronę, zaliczając sezon bez porażki? W finale Ligi Europy na ich drodze staje Atalanta Bergamo! Z okazji takiego wydarzenia, FORTUNA ma dla Ciebie specjalną promocję!
Jeśli nie masz jeszcze konta w Fortunie, wystarczy że w trakcie trwania promocji zarejestrujesz się z kodem MMM300, a potem postawisz min. 2 zł na zwycięstwo swojego faworyta. W przypadku sukcesu, na Twoim koncie wyląduje wygrana oraz dodatkowe 300 zł bonusu! Szczegóły poniżej.
Najważniejsze informacje:
- Czas obowiązywania promocji: 20-22.05.2024 r. do momentu rozpoczęcia meczu A.Bergamo – Leverkusen
- Wymagany pierwszy depozyt: min. 30 zł
- Wymagana stawka: min. 2 zł
- Wymagany zakład: 2 zł zakład typu SOLO (jedno zdarzenie na kuponie) z oferty przedmeczowej na zwycięstwo Atalanty albo Leverkusen w finale Ligi Europy (prematch, zakład „Mecz”, typ „1” albo „2”, numer zakładu 25323)
- Dodatkowe wymagania: pełna rejestracja i min. jedna zgoda na komunikację (SMS albo e-mail), aby odebrać bonus 300 zł w przypadku wygranej
Wypłata bonusu: Jeśli spełnisz wszystkie warunki, a wytypowana przez Ciebie drużyna wygra, bonus otrzymasz maksymalnie do 96 godzin od zakończenia promocji.
Specjalna oferta FORTUNY dla nowych graczy:
Nie masz jeszcze konta w zakładach bukmacherskich efortuna.pl? Załóż konto z kodem rejestracyjnym MMM300 klikając TUTAJ i odbierz darmowe 20.00 PLN w postaci freebeta + 3 x zakład bez ryzyka każdy po 100 zł+10 PLN za pierwszą wpłatę
FORTUNA online zakłady bukmacherskie Sp. z o.o. prowadzi działalność w zakresie zakładów wzajemnych urządzanych przez sieć Internet na podstawie decyzji wydanej przez Ministra Finansów z dnia 23 stycznia 2012 r. o numerze SC/12/7251/10/WKC/11-12/5565 (przedłużonej decyzją z dnia 22 stycznia 2018 r. o numerze PS4.6831.22.2017).
FORTUNA POSIADA ZEZWOLENIE NA ZAKŁADY. HAZARD WIĄŻE SIĘ Z RYZYKIEM, A UDZIAŁ W NIELEGALNYCH GRACH JEST KARALNY. DOZWOLONE DLA OSÓB POWYŻEJ 18 ROKU ŻYCIA
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).