FC Bayern Monachium kontra Hertha BSC w Eleven Sports również na Facebooku
W piątek, 16 sierpnia na polskim fanpage’u ELEVEN SPORTS na Facebooku będzie można zobaczyć na żywo mecz otwierający nowy sezon Bundesligi, w którym FC Bayern Monachium Roberta Lewandowskiego podejmie Herthę BSC. To kolejny wspólny projekt ELEVEN SPORTS oraz Bundesligi i zarazem czwarte spotkanie, które stacja pokaże za pośrednictwem Facebook Live.
Transmisja na Facebooku ELEVEN SPORTS wystartuje o godzinie 19:00 wraz z początkiem studia meczowego, a o 20:30 fani profilu stacji będą mogli w całości obejrzeć starcie Bayernu z Herthą. Jego ozdobą może być pojedynek Roberta Lewandowskiego w barwach drużyny mistrza Niemiec ze znanym z polskich boisk Ondrejem Dudą w szeregach zespołu z Berlina. Transmisja będzie dostępna również w przekazie telewizyjnym na antenie Eleven Sports 1.
ELEVEN SPORTS transmituje w Polsce rozgrywki Bundesligi i 2. Bundesligi od sezonu 2017/18 i od początku ściśle współpracuje z ligą niemiecką w zakresie promocji niemieckich rozgrywek w mediach społecznościowych. Stacja zainicjowała również popularny hashtag #BundesTAK. Od 1 sierpnia br. na polskich profilach ELEVEN SPORTS trwa kampania #SkillingIt wprowadzająca fanów w nowy sezon ligi niemieckiej. Jedną z jej atrakcji jest konkurs, w którym można wygrać wyjazd na wybrany mecz Bundesligi oraz koszulki i piłki.
Piątkowy mecz zainauguruje nowy sezon Bundesligi, który zapowiada się niezwykle ciekawie. Nowe kluby, zawodnicy i trenerzy wzbudzają duże oczekiwania kibiców tej jednej z najbardziej widowiskowych lig piłkarskich świata. Dysponując stadionami o jednych z najwyższych frekwencji w rozgrywkach piłki nożnej, wielkimi gwiazdami wspartymi nowym pokoleniem młodych talentów oraz najwyższą średnią goli na mecz wśród czołowych lig europejskich w ostatnich dwóch dekadach, Bundesliga przez kolejny sezon będzie stanowić bardzo ważny element oferty ELEVEN SPORTS dla piłkarskich kibiców.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).