Fame MMA 10: Piotr Pająk – Alan Kwieciński. Typy bukmachera.
Już 15 maja czeka na nas kolejne wydarzenie z serii Fame. Już od jakiegoś czasu przyjęło się że gala składa się z 10 walk. Nie inaczej jest i tym razem. W poprzednich częściach omówiliśmy dwie pierwsze, pora więc na kolejną.
Trzecia walka 10 odsłony Gali Fame MMA, to pojedynek Piotra Pająka z Alanem Kwiecińskim.
FAME MMA 10 – GDZIE OBSTAWIAĆ?
Od sierpnia 2020 roku FAME MMA współpracuje na wyłączność z Betclic. To właśnie ten legalny bukmacher jako jedyny posiada ofertę zakładów bukmacherskich związaną z galą FAME MMA 10.
Nie zwlekaj i sprawdź naszą szeroką ofertę na najbliższą galę w tym miejscu.
Każdą walkę można będzie także obstawiać w czasie rzeczywistym w ofercie LIVE w Betclic.
Alan „Alanik” Kwieciński – Piotr Pająk.
Pierwszy z zawodników to znany z Instagrama, twórca kanału „Podróże wojownika” czyli Piotr Pająk. Śledzić na nim można zarówno podróże Piotra jak i jego codzienne treningi. Pająk zadebiutował w serii Fame podczas 8 gali w Łodzi, gdzie jednogłośnie przegrał na punkty z Alanem Kwiecińskim. Walka ta wzbudziła wiele kontrowersji, gdyż Pająk nie zgadzał się z decyzją sędziów, którzy odebrali mu punkty za rzekome uderzenia poniżej pasa, a takie uderzenia są niedopuszczalne. Znany Youtuber nie odpuszcza i ze wszystkich sił stara się o zmianę werdyktu sędziowskiego.
Konto Pająka na Youtube obserwuje blisko 110 tysięcy fanów. Zawodnik, na co dzień mieszkający w Tajlandii, będzie niekwestionowana gwiazdą podczas 10 edycji Fame MMA już 15 maja.
Alan Kwieciński to jedna z osób, która ma największe doświadczenie w sportach walki w organizacji. Stoczył trzy zawodowe pojedynki – w tym jedną dla drugiej największej organizacji w Polsce, Fight Exclusive Night. Wówczas przegrał z Michałem Milkiem. Później mierzył się jeszcze w Armia Fight Night, Dragon Fight Night i Celtic Gladiator26. Jego bilans zawodowych starć to 1-3. Był gwiazdą „Warsaw Shore”, „Ex na Plaży” czy „Gry małżeńskie”. Brał udział w castingach do „Top Model”
Niewątpliwie czekają nas niesamowite, sportowe emocje oraz gwarancja pojedynku stojącego na wyjątkowo wysokim poziomie.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).