ENEA sponsorem strategicznym Korony Kielce
Enea, jedna z największych korporacji energetycznych w Polsce, stała się strategicznym sponsorem Korony Kielce. Drużyna z stolicy województwa świętokrzyskiego rywalizuje na najwyższym poziomie rozgrywek piłkarskich w Polsce, czyli w PKO BP Ekstraklasie.
Klub piłkarski Korona Kielce dołączył do grona drużyn sportowych wspieranych przez firmę Enea. Drużyna była finalistą Pucharu Polski w 2007 roku, a w 2022 roku ponownie awansowała do Ekstraklasy. Do tej pory, w żółto-czerwonych barwach klubu wystąpili ośmiu reprezentantów Polski oraz wielu innych krajów.
– Enea od lat wspiera sport na obszarach swojej działalności. Biznesowo obecni jesteśmy także na kielecczyźnie za sprawą Enei Połaniec. Wielu naszych pracowników ze świętokrzyskiego kibicuje Koronie Kielce, to też powód, dla którego zostaliśmy sponsorem strategicznym klubu – powiedział Artur Murawski, dyrektor Departamentu Sponsoringu, Promocji i Zarządzania Marką w Enei. – Chcemy, by wsparcie Enei pomogło Koronie nie tylko w utrzymaniu drużyny w rozgrywkach Ekstraklasy, ale także w dalszym rozwoju klubu – dodał Murawski.
Drużyna z Kielc po zimowej przerwie prezentuje bardzo dobrą formę, a ostatnie wyniki wskazują, że Korona jest na dobrej drodze ustabilizowania jakości gry i skuteczności w rywalizacji nawet z mocnymi przeciwnikami.
– Od ponad dwóch lat konsekwentnie rozwijamy Koronę Kielce, dlatego cieszę się, że tak ważna na polskim rynku firma będzie z nami współpracowała. Zaufanie, którym obdarzyła nas Enea to dla całego klubu ogromne wyróżnienie i bodziec do dalszej pracy. Dziękujemy i witamy w Żółto-Czerwonej Rodzinie – powiedział Łukasz Jabłoński, Prezes Zarządu Korona SA.
Najbliższy mecz Korona rozegra w sobotę 1 kwietnia z Miedzią Legnica na Suzuki Arenie, z głośnym i efektownym wsparciem wielotysięcznej społeczności wiernych kibiców.
Enea od lat wspiera sport: zawodowy i młodzieżowy, będąc sponsorem tytularnym m.in. drużyn siatkarskich i koszykarskich oraz imprez triathlonowych, m.in. Enea Bydgoszcz Triathlon oraz Enea IRONMAN Gdynia. Edukację sportową dzieci promuje w ramach projektu Enea Akademia Sportu, wspierając Akademię Warty Poznań i Akademię Lecha Poznań. Firma jest sponsorem m.in. Polskiego Związku Towarzystw Wioślarskich oraz Polskiego Związku Tenisa Stołowego. Ambasadorską marki jest Natalia Partyka, utytułowana zawodniczka tenisa stołowego i wielokrotna uczestniczka igrzysk olimpijskich i medalistka igrzysk paraolimpijskich.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).