2 gole przewagi w Ekstraklasie zamykają Twój zakład w Superbet!
Wygraj zakład na Ekstraklasę bez względu na końcowy wynik!
Nieważne jakim wynikiem zakończy się mecz! Jeśli Twoja drużyna będzie prowadzić dwoma golami w dowolnym momencie, Twój zakład w Superbet będzie wygrany!
Jak to działa?
Stawiasz na wygraną swojej drużyny. Nie czekasz na ostatni gwizdek, ale na prowadzenie dwoma golami w dowolnym momencie meczu. Jeśli tak się stanie, Twój zakład jest od razu wygrany bez względu na wynik końcowy!
Pamiętaj! Na start w Superbet otrzymujesz bonus 50 zł, a jeżeli pierwszy tydzień gry zakończysz na minusie, otrzymasz zwrot w postaci Cashbacku do 500 zł.
Specjalna oferta dla naszych czytelników:
Darmowy zakład w wysokości 34 PLN – zarejestruj konto w Superbecie z kodem LEGBUK , wpłacić pierwszy depozyt (minimalnie 50 zł), a otrzymasz dodatkowo od bukmachera 34 zł za darmo na zakłady bukmacherskie.
W jaki sposób skorzystać z oferty Super Przewaga
- Wystarczy, że postawisz kupon przedmeczowy na wyszczególnione powyżej rynki, w okresie jej trwania.
- Do oferty kwalifikują się zakłady typu singiel, zakłady akumulowane, a także zakłady systemowe.
- Na kuponie mogą znajdować się inne wydarzenia, jednak oferta będzie dotyczyła wyłącznie spotkań wyszczególnionych powyżej.
- Kupony postawione przed okresem trwania promocji, także będą brane pod uwagę.
- Kupony lub zdarzenia na kuponie, które zostały anulowane nie będą brane pod uwagę w ofercie.
- Zakłady biorą udział w ofercie w momencie ich wprowadzenia do systemu, a nie w momencie ich obstawienia na stronie przez Gracza.
Co zyskasz w ofercie Super Przewaga?
- Jeśli zawodnik lub drużyna, osiągnie wyszczególniony powyżej wynik, Twój typ będzie uznawany za wygrany, niezależnie od wyniku końcowego.
- Jeśli Twój zakład zostanie rozstrzygnięty zgodnie z ofertą „Super Przewaga”, nie zostanie on ponownie rozliczony po zakończeniu meczu.
Czy w ofercie Super Przewaga wymagany jest obrót?
- Nie, wygrana kwota w ofercie Super Przewaga nie podlega żadnemu obrotowi.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).