“Dorzuć misie” zawita na hokeju! Fundacja STS i hokejowa GieKSa grają dla Fundacji „Jesteśmy dla Was”
W niedzielę 28 stycznia, do katowickiego Satelity zawita akcja “Dorzuć misie” organizowana przez Fundację STS (należącą do sponsora wielosekcyjnego GKS-u Katowice – bukmachera STS). Akcja polega na przyniesieniu przez kibiców maskotek, które po pierwszej strzelonej bramce przez gospodarzy wylądują na tafli lodowiska. Fundacja STS na wybrany cel przekaże gwarantowane 10 000 zł, a za każdego rzuconego pluszaka zapłaci dodatkowo 1 zł.
W niedzielny wieczór, wszyscy fani GKS-u Katowice powinni udać się na derbowy mecz z GKS-em Tychy i – oprócz gorącego dopingu – otworzyć swoje serca. Domowe spotkanie katowiczan z rywalami zza miedzy będzie walką nie tylko o trzy punkty, ale momentem, w którym kibice z serca Śląska będą mogli zrobić coś dobrego. Stanie się to za sprawą akcji “Dorzuć misie”, którą organizuje Fundacja STS należąca do sponsora GieKSy – bukmachera STS.
Fundacja STS przekaże 10 000 zł na wsparcie katowickiej Fundacji „Jesteśmy dla Was” oraz dodatkowo 1 zł za każdą maskotkę, która wyląduje na lodowisku. Rzucone pluszaki trafią do placówek z regionu, które zaangażowane są w pomoc dzieciom. Jest to pierwsza taka akcja sponsorska, przy współpracy z GKS-em Katowice, który w tym roku obchodzi 60-lecie istnienia.
– Jako zaangażowany sponsor, dzięki takim właśnie akcjom po raz kolejny wychodzimy poza ramy umowy sponsorskiej i angażujemy społeczność kibicowską klubu i regionu – mówi Paweł Rabantek, dyrektor marketingu STS. – Cel jest szczytny – pomagamy Fundacji „Jesteśmy dla Was”. Jako firma odpowiedzialna społecznie, chętnie angażujemy się w inicjatywy, które niosą za sobą realne wsparcie, a które wpisują się w realizowaną przez nas strategię społecznej odpowiedzialności biznesu. Liczymy na to, że kibice z Katowic nie zawiodą i przyniosą na mecz wiele pluszaków. To od nich zależy, ile pieniędzy trafi na konto Fundacji „Jesteśmy dla Was” – komentuje Rabantek.
Idea akcji pochodzi od znanej na całym świecie akcji Teddy Bear Toss. W przypadku meczu GKS-u Katowice, każdy pluszak będzie jednak stanowił równowartość wsparcia finansowego przekazanego przez Fundację STS. Organizator akcji wraz z klubem, w tygodniu poprzedzającym akcję, będą prowadzić intensywną komunikację w mediach społecznościowych zachęcającą kibiców do przyjścia na mecz z GKS-em Tychy i przyniesienia maskotek, które po strzelonej przez gospodarzy bramce wylądują na lodzie.
Organizatorzy proszą, by wszystkie maskotki były czyste i szczelnie zapakowane w foliowe opakowania (by w trakcie upadku na lód się nie ubrudziły). Zeszłoroczna część akcji „Dorzuć misie” została przeprowadzona w trakcie pięciu spotkań Ekstraklasy i 1. ligi piłkarskiej. Odwiedziła Lubin, Kielce, Częstochowę, Białystok i Bielsko-Białą. Kibice rzucili na piłkarskie murawy łącznie 123 017 maskotek. Stanowiło to równowartość 615 075 zł, które Fundacja STS przekazała na pomoc potrzebującym, wskazanym przez każdy z klubów.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).