Colonnade i Trybeco ubezpieczą rowery i hulajnogi elektryczne
Colonnade wraz z brokerem ubezpieczeniowym Mentor S.A. wprowadza produkt, jakim jest ubezpieczenie sprzętu miejskiego dostępnego w ofercie Trybeco. To dopełnienie ochrony dla klientów korzystających z rowerów i hulajnóg elektrycznych, w sytuacjach, które nie są objęte gwarancją producenta. Klient będzie miał zapewnioną dodatkową ochronę w przypadku uszkodzenia sprzętu i w razie szkody nie będzie musiał martwić się o naprawę urządzenia.
Rozkwit rynku rowerowego, jak również rosnąca popularność hulajnóg elektrycznych, wywołują potrzebę zapewnienia ich użytkownikom nie tylko wygody, ale także bezpieczeństwa podczas codziennych podróży. Według prognoz firmy Market Research Future, wartość światowego rynku rowerowego do 2027 roku wzrośnie do 80 miliardów dolarów, a trend ten zyskuje na sile również w Polsce, gdzie rowery i hulajnogi stają się nieodłącznym elementem miejskiego krajobrazu.
Dane statystyczne potwierdzają, że hulajnogi elektryczne są coraz bardziej widoczne na polskich ulicach. Prognozy globalnego rynku hulajnóg elektrycznych również są obiecujące – szacuje się, że wartość tego rynku, wynosząca około 34,18 miliarda dolarów w 2022 roku, może wzrosnąć nawet o 14 procent w 2023 roku, osiągając wartość 38,94 miliarda dolarów.
W kontekście dynamicznej ekspansji rynku rowerów i hulajnóg elektrycznych, wprowadzenie ubezpieczenia sprzętu miejskiego dla kupujących urządzenia marki Trybeco stanowi istotny krok w kierunku zapewnienia im wsparcia oraz bezpieczeństwa podczas codziennej jazdy. Stanowi istotne dopełnienie ochrony dla klientów, którzy użytkują sprzęt w różnych warunkach. Ubezpieczenie obejmuje ochronę urządzenia, co oznacza, że klient nie musi się martwić o koszty naprawy w przypadku szkód, które nie są objęte gwarancją producenta.
Jesteśmy przekonani, że integralne ubezpieczenie dla e-rowerów oraz e-hulajnóg wkrótce stanie się standardem równie oczekiwanym przez klientów, co oferta zakupu na raty 0%. Brak takiej opcji może skutkować niezadowoleniem konsumentów i zwiększyć ryzyko, że zdecydują się oni na propozycje konkurencji. Naszym celem jest bycie liderem w tej innowacji i oferowanie produktów, które odpowiadają na współczesne potrzeby rynku. Dzięki współpracy z Mentor S.A. oraz Colonnade, udało nam się jako jednym z pierwszych wprowadzić to rozwiązanie na rynek. Takie inicjatywy podkreślają naszą pionierską rolę i zaangażowanie w dostarczanie wartości dodanej naszym klientom – mówi Tomasz Przygucki, założyciel i prezes Trybeco.
Od momentu wprowadzenia tego rozwiązania, otrzymujemy wyłącznie pozytywne opinie od naszych partnerów handlowych i franczyzobiorców. Dostrzegają oni w ubezpieczeniach nie tylko narzędzie do wyróżnienia się na rynku, ale także jako mocną motywację dla klientów do wyboru naszych produktów. Te opinie potwierdzają, że jest to kierunek, który nie tylko odpowiada na oczekiwania rynku, ale również stymuluje jego dalszy rozwój – dodaje Łukasz Karbowy z Trybeco, odpowiedzialny za współpracę z partnerami.
Nowy produkt zapewnia ochronę przez 12 miesięcy od daty zakupu sprzętu miejskiego w sklepie Trybeco oraz we współpracujących z nim punktach sprzedaży.
W przypadku wystąpienia zdarzenia objętego ubezpieczeniem, Colonnade organizuje i pokrywa koszty naprawy urządzenia w autoryzowanym serwisie, a jeśli nie ma możliwości naprawy Ubezpieczyciel wyda Ubezpieczonemu nowe urządzenie, zgodnie z warunkami określonymi w umowie. Ubezpieczenie zapewnia ochronę na wypadek uszkodzenie, zniszczenie lub utrata roweru lub hulajnogi elektrycznej w wyniku:
a) zdarzenia losowego, akcji ratowniczej w związku ze zdarzeniami losowymi,
b) aktu wandalizmu,
c) kradzieży z włamaniem,
d) rabunku,
e) kradzieży z pokonaniem zabezpieczeń,
f) casco – zderzenia z innymi pojazdami, osobami lub przedmiotami.
Wprowadzenie ubezpieczenia sprzętu miejskiego stanowi wyraz zaangażowania Colonnade i Trybeco w zapewnienie użytkownikom wsparcia oraz spokoju podczas korzystania z dwukołowych środków transportu. To także kolejny krok w kierunku promowania zdrowego stylu życia oraz poprawy jakości przemieszczania się po mieście.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).