Bukmacher wyśmiewa reklamy sponsorów na koszulkach piłkarskich [VIDEO]
Irlandzki bukmacher Paddy Power kontynuuje kampanię #SaveOurShirt „Oszczędź naszą koszulkę”, wzywając reklamodawców do zaprzestania “ześmiecania” piłkarskich koszulek.
Najnowsza reklama zadebiutuje w piątek w Sky Sports przed rozpoczęciem nowego sezonu piłkarskiego Premier League. Szydzi z przesadnego sponsoringu na trykotach drużyn piłkarskich, pokazując osoby noszące koszulki ulubionych zespołów z absurdalnym brandingiem, takie jak „Grumpy Pigeon” (Gderliwy Gołąb), „Little Blue Pill” (Mała niebieska pigułka) “Visit North Kore” (Odwiedź Koreę Północną) czy „Mr Softy” (Głupiec).
Reklamie towarzyszy piosenka Donovan and the Smothers Brothers – I Love My Shirt
Michelle Spillane, dyrektor marketingu marki w Paddy Power, powiedziała: „Reakcja na kampanię była fenomenalna i cieszymy się, że możemy rozpocząć kolejny etap naszej kampanii i mamy nadzieję, że zainspiruje innych do przyłączenia się do naszej misji oddania kibicom czystej koszulki
Paddy Power rozpoczął kampanię „Oszczędź naszą koszulę” (Save Our Shirt) w lipcu, ogłaszając, że podpisał swoją pierwszą umowę sponsoringu koszuli w angielskim futbolu z niedawno zdegradowanym Miastem Huddersfield. Pokazał nowy projekt koszulki klubu, zawierający dużą ukośną szarfę z logo marki, co prawdopodobnie naruszałoby zasady Związku Piłki Nożnej dotyczące wielkości i kształtu logo sponsora.
Donovan and the Smothers Brothers – I Love My Shirt:
Czy masz koszulę, którą naprawdę kochasz,
Taką w którym czujesz się świetnie?
Nawet nie masz nic przeciwko, jeśli zacznie zanikać,
To tylko sprawia, że jest jeszcze ładniejsza.
Kocham moją koszulę, kocham moją koszulę,
Moja koszula jest bardzo wygodna.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).