Bukmacher Superbet z akcją TV „Razem jesteśmy super!”

Superbet outro spotu
Kampania wizerunkowa pod hasłem „Razem jesteśmy super!” pokazuje jak bardzo dla Superbet ważna jest społeczność, którą marka buduje wokół swoich influencerów m.in. Jerzego Dudka, Jana Błachowicza i Sławomira Peszko. Znani sportowcy działają na graczy zakładów jak magnes, który przyciągać ma do świadomej i odpowiedzialnej gry.
Obstawianie ma być wysokiej jakości rozrywką dzięki aplikacji mobilnej bukmachera, wyposażonej w całkowitą nowość na rynku bukmacherskim, czyli społeczność SuperSocial pozwalającą na dzielenie się z innymi swoimi typami, analizami i wygranymi.
Za Superbetem stoi silna, międzynarodowa grupa, a nasz zespół ma świeże pomysły. W 2021 roku chcemy się dynamicznie rozwijać i zdobywać coraz większą część rynkowych udziałów. Nie powiedzieliśmy ostatniego słowa w zakresie innowacji. Będziemy ulepszać dotychczasowe projekty, wdrażać nowe i coraz śmielej pokazywać markę szerokiemu gronu odbiorców poprzez start kampanii telewizyjnej i Internetowej, czy w niedalekiej przyszłości akcje CSR. – mówi Adam Lamentowicz, Country Manager Superbet w Polsce.
W SuperSocial poprzez swoją aktywność followersów zdobywają zarówno zwykli użytkownicy, jak i ambasadorzy marki z Jerzym Dudkiem na czele. Wszyscy starają się udostępniać swoją wiedzę i wyczucie do wydarzeń sportowych i ze wszystkimi można wejść w interakcję, co zdobywa coraz większą popularność wśród klientów.
Kampanię reklamową zobaczyć można między godziną 22 i 6, głównie w telewizyjnych kanałach sportowych oraz w Internecie w ramach formatów preroll. Od marca kampania rozszerzona zostanie o kreacje spotu komunikującego sponsorowanie Jana Błachowicza i Jerzego Dudka. Kampania prowadzona jest także w kilku kanałach komunikacji i na różnych formatach digital, w tym na dużych portalach informacyjnych (Onet, WP), sportowych (Sport.pl) oraz programatycznie i za pośrednictwem social mediów. Za produkcję spotu TV odpowiada rumuńska agencja Rusu+Borțun, a za zakup mediów w Polsce agencja OMD Media Direction.
Poza współpracą indywidualną ze sportowcami i influencerami Superbet jest także zaangażowany
w projekty sponsoringowe klubów sportowych i eventów. Firma wspiera zasłużone marki jak piłkarski Ruch Chorzów i koszykarską Wisłę Kraków, a teraz podpisała umowę z organizacją Queensberry Polska w zakresie sponsoringu gali bokserskiej. Wydarzenie odbędzie się już 5 marca, a obstawiać pojedynki będzie można wyłącznie w Superbet.
Superbet jest obecny jako operator zakładów online w Polsce od 2020 roku, a debiut w internecie poprzedził rozwojem sieci punktów naziemnych. Ambasadorem marki od momentu wejścia na nasz rynek jest Jerzy Dudek. Dla Superbetu nadszedł jednak czas wzmocnień i działań ofensywnych. Bukmacher od zawsze stawia na innowacje technologiczne i produktowe, którymi teraz chce zainteresować szersze grono graczy w myśl hasła „Jesteś Super. Postaw na Superbet!”.
„Dołączam do SuperTeamu! To dla mnie kolejny w ostatnim czasie sukces. Cieszę się na rozpoczęcie współpracy z bukmacherem Superbet. Tak jak ja, startuje z pozycji pretendenta, aby wkrótce dołączyć do liderów. Znam tę drogę i mam nadzieję, że pomogę ją przejść mojemu nowemu sponsorowi” – mówi Błachowicz.
Jan Błachowicz to obecnie jeden z najpopularniejszych i najlepszych polskich sportowców, który dzięki ciężkiej pracy i determinacji zdobył najwyższe laury MMA, czyli tytuł mistrza świata wagi półciężkiej federacji UFC.
„Superbet przekonał mnie do siebie wizją i realnym traktowaniem zakładów bukmacherskich jako dobrej zabawy. Ja zawsze starałem się czerpać radość z gry w piłkę. Tak jest do tej pory i uważam, że podobnych emocji ma dostarczać ludziom rozrywka u bukmachera. Gdy gracie, to grajcie dla pozytywnych wrażeń” – komentuje Peszko.
Izabela Koprowiak i Konrad Szymański, z którymi bukmacher rozszerza dotychczasową współpracę, oraz Jolanta Zasępa, jako ambasadorzy wywodzący się z mediów i social mediów wiedzą, jak zapewnić zasięg swoich treści w różnych grupach docelowych, nie tylko tych najmocniej zainteresowanych sportem. Celem Superbetu jest, aby równie popularna wśród sympatyków zakładów stała się funkcjonalność SuperSocial, czyli wbudowana w aplikację własna społeczność typerska, dająca możliwość dzielenia się zagraniami, wrażeniami i sukcesami z innymi członkami biało-czerwonej drużyny bukmachera.
Duet Koprowiak i Zasępa poprowadzi wspólnie jedną z serii na kanale YouTube Superbet, gdzie pojawi się nowy, różnorodny kontent produkowany właśnie przez Zasępę.
Nawiązanie współpracy z tak szerokim gronem popularnych influencerów i rozwój kanału YouTube to oczywiście dopiero początek starań bukmachera o względy wśród fanów sportu:
„Cieszy nas, że do Jerzego Dudka dołączają kolejne znane kibicom postacie. Praca naszego zespołu nad wizerunkiem i popularyzacją marki Superbet w Polsce dopiero się rozpoczyna. W ostatnich miesiącach 2020 roku wprowadziliśmy szereg innowacyjnych rozwiązań produktowych – SuperSocial, SuperSpin i SuperGame, z czego pierwsza to umożliwienie tworzenia własnych społeczności i grup w ramach aplikacji Superbet, a dwie kolejne to gry >>Free to Play” – zdradza Adam Lamentowicz, Country Manager Superbet w Polsce.
Superbet to legalnie działający bukmacher posiadający zezwolenie Ministerstwa Finansów na urządzanie zakładów wzajemnych. Hazard związany jest z ryzykiem, a udział w nielegalnych grach jest karalny. Dozwolone dla osób powyżej 18 roku życia.
Jesteśmy na Google News. Dołącz do nas i śledź Silesion.pl codziennie. Obserwuj Silesion.pl!
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).