“Bombardier” Serigne Ousmane Dia zawodnikiem Prime Show MMA
Freakowa federacji PRIME MMA ogłosiła nowego zawodnika. Na gali Prime Show MMA 2: Kosmos, która odbędzie się 9 lipca 2022 wystąpi “Bombardier”. Serigne Ousmane Dia znany jako “Bombardier” był rywalem Mariusza Pudzianowskiego na KSW 64. Pudzian znokautował Bombardiera w 18 sekundzie pojedynku. Wcześniej w marcu 2020 roku “Bombardier” miał pojawić się na gali KSW 53, ale kontuzja wyeliminowała go z tego wydarzenia.
“Bombardier” to jedna z trzech największych legend narodowego sportu swojego kraju, jakim są senegalskie zapasy. Ousmane Dia dwukrotnie – w 2002 oraz 2014 – został mistrzem świata w tym sporcie i sięgnął po tytuł „The King of the Arena”.
Druga gala Prime Show MMA, za organizację której odpowiedzialni są m.in, Tomasz Bezrąk i Bartosz Suba czyli osoby związane z organizacją FEN oraz Kasjusz Kasjo Życiński. odbędzie się 9 lipca w Arena Gdynia.
Wyniki Prime Show MMA 1 (19 lutego2022):
- Sergiusz Zając wygrywa z Pawłem Całkowskim przez TKO w 3. rundzie
- Dawid “Ambro” Ambroziak pokonał Adriana Ciosa w 1. rundzie przez poddanie
- Wiola Kotelecka pokonała Oliwię Sadkowską w 1. rundzie przez TKO
- Sebastian “Ztrolowany” Nowak pokonał Jakuba “HeCmAn” Rygiela przez KO w 2. rundzie
- Alan Kwieciński pokonał Kube Lasika i Rafała Pazika (K-1, 2 na 1) w 2. rundzie przez KO
- Michał “Sobota” Sobolewski wygrał z Adrianem “Puszbarber” Salwą jednogłośną decyzją sędziowską
- Ola Okrzesik pokonała Julie “Queen of the Black” Pelc przez TKO w 1. rundzie (duszenie zza pleców)
- Paweł Tyburski pokonał Łukasza Lupe w 1. rundzie przez TKO
- Jaś Kapela pokonał Ziemowita Kossakowskiego przez TKO w 1. rundzie
- Adrian “Medusa” Salamon pokonał Dawida Narożnego w 1. rundzie przez TKO
Adam Soroko (94,3 kg) vs (94,3 kg) Damian “Stifler” Zduńczyk– pojedynek odwołany- Don Kasjo Życiński wygrał z Mateuszem „Muran” Murańskim jednogłośną decyzją sędziowską (boks)
- Łukasz “Kamerzysta” Wawrzyniak pokonał Marka “Lord Kruszwil” Kruszela w 1. rundzie (11 sekund) przez KO
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).