Boks: 300 zł w Fortunie za wygraną w walce Tyson Fury – Oleksandr Usyk
Wielkimi krokami zbliża się najważniejsze bokserskie wydarzenie tego roku na świecie. 18 maja dojdzie do hitowej walki Tyson Fury kontra Oleksandr Usyk. Stawką pojedynku będzie niekwestionowane mistrzostwo świata wagi ciężkiej.
Z tej okazji FORTUNA przygotowała promocję dla nowych graczy! zarejestrujesz się w FORTUNIE z kodem MMM300, obstaw zwycięstwo któregoś z zawodników za zaledwie 2 zł, a w ramach bonusu Fortunka dorzuci Ci dodatkowe 300 zł!
Szczegóły poniżej.
Najważniejsze informacje:
- Czas obowiązywania promocji: 16-18.05.2024 r. do momentu rozpoczęcia pojedynku Fury T. – Usyk O.
- Wymagany pierwszy depozyt: min. 30 zł
- Wymagana stawka: min. 2 zł
- Wymagany zakład: 2 zł zakład typu SOLO (jedno zdarzenie na kuponie) z oferty przedmeczowej na zwycięstwo Fury’ego albo Usyka (prematch, zakład „Spotkanie”, typ „1” albo „2”, numer zakładu 11195)
- pełna rejestracja i min. jedna zgoda na komunikację (SMS albo e-mail), aby odebrać bonus 300 zł w przypadku wygranej
Ważne: Pamiętaj, że aby odebrać bonus musisz zweryfikować swoje konto lub zarejestrować się przez bank / mObywatel
Wypłata bonusu: Jeśli Fury albo Usyk zwyciężą, bonus otrzymasz maksymalnie do 96 godzin od zakończenia promocji.
Specjalna oferta FORTUNY dla nowych graczy:
Nie masz jeszcze konta w zakładach bukmacherskich efortuna.pl? Załóż konto z kodem rejestracyjnym MMM300 klikając TUTAJ i odbierz darmowe 20.00 PLN w postaci freebeta + 3 x zakład bez ryzyka każdy po 100 zł+10 PLN za pierwszą wpłatę
FORTUNA online zakłady bukmacherskie Sp. z o.o. prowadzi działalność w zakresie zakładów wzajemnych urządzanych przez sieć Internet na podstawie decyzji wydanej przez Ministra Finansów z dnia 23 stycznia 2012 r. o numerze SC/12/7251/10/WKC/11-12/5565 (przedłużonej decyzją z dnia 22 stycznia 2018 r. o numerze PS4.6831.22.2017).
FORTUNA POSIADA ZEZWOLENIE NA ZAKŁADY. HAZARD WIĄŻE SIĘ Z RYZYKIEM, A UDZIAŁ W NIELEGALNYCH GRACH JEST KARALNY. DOZWOLONE DLA OSÓB POWYŻEJ 18 ROKU ŻYCIA
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).