BETFAN debiutuje w telewizji. W głównej roli Mariusz Pudzianowski – legenda sportu.
16 października w kanałach sportowych stacji Canal+, Polsatu i TVP pojawiły się pierwsze spoty telewizyjne promujące BETFAN. Komunikacja prowadzona przez legalnego polskiego bukmachera pod hasłem: „Masz już konto w BETFAN? Czy mam Ci je wklepać?” łączy najlepsze cechy Mariusza Pudzianowskiego – legendy sportu z marką BETFAN. Uatrakcyjniona została oferta powitalna z kodem Legalny600.
– Zależało nam, by materiał w 100% odpowiadał DNA naszej marki, która uwielbia kreować trendy i wyznacza nowe kierunki rozwoju branży. Dlatego pomysł na spot i kampanię opracowaliśmy sami. Cała produkcja w znacznej mierze nawiązuje do siły i charakteru Mariusza Pudzianowskiego, dlatego w materiale nie zabraknie ujęć z siłowni i oktagonu – mówi Jakub Świsłowski, dyrektor marketingu BETFAN.
„Pakiet na start” już dostępny
Głównym powodem telewizyjnego debiutu BETFAN jest wprowadzenie nowej, unikatowej na polskim rynku oferty powitalnej.
– Od teraz otwierając konto na betfan.pl gracze mogą odebrać „Pakiet na start”: 600 zł bez ryzyka, czyli wygrywają lub kasa wraca do nich. Kolejny benefit to Mnożnik Pudziana w kwocie 777 zł, a dodatkowo na nowych graczy czeka także 15 darmowych zakładów na gry, esport i tradycyjne rozgrywki sportowe. To wszystko ma zachęcić do testowania nowości, które ciągle udostępniamy na naszej platformie. Wszystkie powyższe profity obowiązują przy pierwszych trzech wpłatach – tłumaczy Jakub Świsłowski.
Drużyna BETFAN
Producentem spotu BETFAN jest studio Simple Frame, a reżyserem doświadczony w branży reklamowej Michał Szewczuk. Muzykę i wokal nagrał Krystian Pudzianowski.
– 11 lat temu aż 8 mln osób śledziło debiut Pudziana w oktagonie. Jednym ze znaków rozpoznawczych Mariusza stała się wtedy piosenka „Dawaj na ring!”, która łatwo wpadała w ucho i budziła wyłącznie pozytywne emocje. W naszym debiucie na szklanym ekranie mocno nawiązujemy do tego motywu. Wierzymy, że właśnie dzięki pozytywnemu, mocnemu przekazowi, spot z udziałem Pudziana wyróżni się na tle rynku reklamowego w Polsce, tak jak on zawsze wyróżnia się na tle rywali – podkreśla Świsłowski.
Szczegółowe informacje dotyczące nowej oferty BETFAN można znaleźć na stronie internetowej bukmachera – betfan.pl
***
BETFAN proponuje miesięcznie ponad 1,5 mln różnych zakładów. Zgodnie z hasłem przewodnim marki: „Nie grasz, nie wygrasz!” chce tworzyć jak najlepsze warunki, by przyciągnąć na swoją platformę betfan.pl także osoby niekorzystające dotychczas z zakładów do obstawiania wybranych przez siebie zdarzeń. BEFTAN stawia na innowacyjne podejście marketingowe. Obok możliwości obstawiania wyników sportowych, na żywo i esportowych, jako jedyny w Polsce oferuje szeroki zakres zakładów na rozrywkę, obejmujących tematy okołosportowe, a także z obszaru mediów, polityki, show-biznesu, ekonomii czy nawet pogody. Jesienią 2019 r. twarzą marki BETFAN został Mariusz Pudzianowski. Jednocześnie ten legalny bukmacher objął sponsoringiem tytularnym należącego do Pudziana konia. Betfan stał się też live brand hero marki. BETFAN za swoje niestandardowe działania otrzymał nagrody Dyrektora Marketingu Roku 2019, oraz Debiut Roku i Kampania Marketingowa Roku 2019 w Plebiscycie Polish Gaming Aces.
BETFAN to legalny polski bukmacher. Hazard wiąże się z ryzykiem. Gra u nielicencjonowanych podmiotów jest niezgodna z prawem.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).