Betclic zagra na FEST FESTIVAL
Bukmacher został oficjalnym sponsorem największego w tym roku festiwalu muzycznego w kraju i zapowiada szereg atrakcji dla fanów muzyki. Betclic kolejny raz udowadnia, że potrafi zaskoczyć nieszablonowymi działaniami marketingowymi. Aktualne hasło reklamowe bukmachera – „Wszędzie tam, gdzie emocje” – tym razem nabiera wymiaru pozasportowego. Został bowiem sponsorem największego wydarzenia muzycznego tego lata – FEST Festivalu w Parku Śląskim w Chorzowie.
Od 11 do 14 sierpnia zagrają tam Kygo, James Bay, Paul Kalkbrenner, Kayah&Bregović, Krzysztof Zalewski, Daria Zawiałow, Mata, Pezet, Sanah oraz wielu innych przedstawicieli polskiej i zagranicznej sceny muzycznej.
Na terenie festiwalu znajdą się dwie specjalne strefy Betclic – plaża ze strefą chillout (będzie można na niej m.in. rozegrać mecz w siatkówkę plażową i piłkarzyki, zrelaksować się na leżakach przy kanale regatowym) a także specjalny namiot VIP z widokiem na scenę i transmisją meczów piłkarskich.
Sponsoring FEST Festivalu, który będzie największym festiwalem tego roku w Polsce, wpisuje się w przyjętą przez nas strategię marketingową – zauważa Bartłomiej Płoskonka, country manager Betclic Polska. – Chcemy pokazać, że jesteśmy marką otwartą na różne społeczności, podążającą za trendami. I oczywiście zapraszamy do naszych stref, na pewno będzie można w nich odetchnąć między koncertami – dodaje.
Co ważne dla wszystkich fanów muzyki, w kanałch społecznościowych Betclic można wygrać bilety na wydarzenie. Konkursy odbywają się na profilach marki na Facebooku, Twitterze oraz Instagramie.
Betclic to legalny bukmacher, czołowa europejska marka o zasięgu globalnym. Od lat jest liderem rynków we Francji i Portugalii, a od lipca 2019 roku jest dostępny także dla klientów w Polsce. Od początku swojej działalności w Polsce jest zaangażowany we wspieranie sportu. Sponsoruje czołowy zespół Ekstraklasy, drużynę Piasta Gliwice. Związał się również długoletnim kontraktem z PZPS, na mocy którego jest oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w siatkówce mężczyzn. Wspiera także organizacje mieszanych sztuk walk – FAME MMA oraz HYPE. W przeszłości sponsorował piłkarzy Lechii Gdańsk.”
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).