Betclic oficjalnym bukmacherem gali GROMDA 2
Znany bukmacher Betclic został oficjalnym bukmacherem gali GROMDA 2. Na początku sierpnia br. ten czołowy na polskim rynku legalny bukmacher został także oficjalnym sponsorem federacji FAME MMA. Dla organizacji to niewątpliwy sukces, ponieważ Betclic to topowa europejska marka o zasięgu globalnym. Od lat jest liderem rynków we Francji i Portugalii, a od ponad roku prężnie działa również w Polsce.
Już 29 sierpnia podczas gali GROMDA Fight Club odbędzie się druga część wyjątkowego turnieju bokserskiego na gołe pięści. Krew, pot, łzy i efektowne nokauty – kibice mają to jak w banku! Finalista zmierzy się z niebezpiecznym TYSONem, a zwycięzca turnieju wróci do domu bogatszy o 100 tysięcy złotych. Na tym jednak nie koniec atrakcji – podczas gali w nowej formule zmierzą się przedstawiciele boksu zawodowego i MMA!
Czym jest GROMDA? Boks na gołe pięści na całym świecie zdobywa coraz większą popularność, ale jeszcze do niedawna omijał Polskę. Mateusz Borek (MB Promotions) i Mariusz Grabowski (Tymex Boxing Promotion) postanowili to zmienić. Doświadczeni promotorzy i organizatorzy gal boksu zawodowego powołali do życia wyjątkowy turniej. Założenie jest proste – przedstawiciele różnych sportów walki wychodzą do niewielkiego ringu o wymiarach 4 x 4 metra i konfrontują się w pierwotnej formule walk na gołe pięści.
Dołącz do znanego na całym świecie bukmachera i ciesz się pierwszym zakładem bez ryzyka nawet do 500 zł! Wystarczy, że podczas rejestracji wpiszesz kod: Legalny500, wpłacisz depozyt, obstawisz swój pierwszy kupon, a jeśli okaże się przegrany, otrzymasz cashback.
Pierwszy turniej walk na gołe pięści z udziałem nieustraszonych ulicznych wojowników dostarczył ogromnych emocji. Krystian „Tyson” Kuźma – faworyt Artura Szpilki – po serii efektownych nokautów spokojnie czeka na rywala w finale, z którym zmierzy się o 100 tysięcy złotych nagrody. Pozna go już 28 sierpnia podczas gali GROMDA 2!
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).