Betard Sparta Wrocław 2021 – podsumowanie okna transferowego
Dobiega końca okno transferowe. Betard Sparta odkryła wszystkie kart już kilka dni temu. Kontrakty przedłużyli wtedy liderzy drużyny: aktualny Indywidualny Mistrz Polski, kapitan Maciej Janowski i trzykrotny Mistrz Świata Tai Woffinden. Do składu dołączył Artem Laguta i to właśnie kontrakt Rosjanina z WTS jest uznawany za największy hit tego okna transferowego w całej PGE Ekstralidze.
Niezwykle ważnymi ogniwami zespołu będą nadal młodzi i perspektywiczni żużlowcy – Gleb Czugunow i Daniel Bewley. Gleb poprzedni sezon PGE Ekstraligi – jeszcze jako junior – kończył z trzecią średnią w drużynie (1,765), a Dan, pomimo poważnej kontuzji, wrócił do składu na najważniejsze mecze i dołożył bardzo istotne punkty w bezpośredniej walce o brązowe medale DMP 2020.
Formację juniorską stanowić będą nadal Przemysław Liszka i Michał Curzytek oraz najmłodsi w drużynie Mateusz Panicz i Bartosz Curzytek.
W Betard Sparcie jest nadal miejsce dla Maksyma Drabika. Liczymy, że „Torres”, który przez ostatnie kilka sezonów był bardzo ważną częścią drużyny, szybko wróci na tor, będzie cieszył nas swoją jazdą i rozwijał swój wielki talent we Wrocławiu.
Po trzech latach startów we Wrocławiu, ze Stadionem Olimpijskim pożegnał się w tym oknie transferowym Max Fricke. Niestety, zmiany regulaminowe przed sezonem 2021 spowodowały, że dla Australijczyk zabrakłoby miejsca w podstawowym składzie Betard Sparty. Dziękujemy za 3 sezony, 236 biegów, 340 punktów dla naszej drużyny. Do zobaczenia!
Betard Sparta Wrocław 2021
Seniorzy:
- Maciej Janowski (Polska), ur. 6 sierpnia 1991 r.
- Tai Woffinden (Wielka Brytania), ur. 10 sierpnia 1990 r.
- Artem Laguta (Rosja), ur. 12 listopada 1990 r.
- Gleb Czugunow (Polska), ur. 17 grudnia 1999 r.
- Daniel Bewley (Wielka Brytania), ur. 20 maja 1999 r.
Juniorzy:
- Przemysław Liszka (Polska), ur. 24 lipca 2000 r.
- Michał Curzytek (Polska), 3 lipca 2002 r.
- Mateusz Panicz (Polska), 5 maja 2004 r.
- Bartosz Curzytek (Polska), 8 sierpnia 2003 r.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).