Alina Wojna w zarządzie Tpay
Po trzech latach na stanowisku Head of Marketing, Alina Wojna została powołana do zarządu Krajowego Integratora Płatności S.A. – właściciela Tpay. Jako Vice President, Growth & Transformation Alina Wojna odpowiedzialna jest za współtworzenie strategii organizacji, definiowanie kluczowych procesów oraz kreowanie standardów komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.
Operator płatności Tpay jest w fazie dynamicznego rozwoju. W ciągu ostatnich dwóch lat liczba pracowników spółki wzrosła aż o 180 proc. W tym czasie firma zanotowała również wzrost zarejestrowanych sprzedawców – o 77 proc., stając się jednym z najpopularniejszych operatorów płatności online. Doświadczenie i talenty Aliny Wojny wpisują się w aktualną potrzebę zwiększenia w Tpay efektywności zarządzania procesami w kluczowych obszarach, a także tworzenia krótko- i długoterminowej strategii dalszego rozwoju.
– Dotychczasowe zaangażowanie i kompetencje Aliny w obszarach, których potrzebujemy do dalszego rozwoju, sprawiły, że objęła stanowisko Vice President, Growth & Transformation. Bardzo się cieszę, że doszliśmy do momentu rozwoju firmy, w którym w sposób naturalny odkrywamy nowe talenty wśród członków zespołu i udowadniamy, że Tpay to miejsce, które umożliwia szeroki rozwój – opowiada Paweł Działak CEO i Co-founder Tpay. – Alina, przejmując trzy lata temu dział marketingu, będący w trudnym momencie, pokazała, że jest świetną liderką oraz posiada szerokie kompetencje związane z zarządzaniem ludźmi i komunikacją. Bezcenne jest również jej bogate doświadczenie w obszarze e-commerce, marketplace czy software house – dodaje.
Alina Wojna od 2019 r. obejmowała w Tpay stanowisko Head of Marketing, odpowiadając za strategię marketingową oraz kompleksowe zarządzanie komunikacją marketingową i produktową marki, a także wdrażając efektywne metody osiągania celów. W przeszłości pełniła funkcję Chief Marketing Officer w platformie marketplace Arena.pl, gdzie kierowała kompleksowymi działaniami strategicznymi i komunikacyjnymi marki oraz kampaniami i aktywnościami wspierającymi rozwój produktu. Wcześniej, przez 7 lat, m.in. jako Account Director w międzynarodowej agencji Saatchi & Saatchi IS zajmowała się współpracą z globalnymi klientami (Merck czy GlaxoSmithKline) w obszarze digital i e-commerce oraz budowaniem platform marketplace m.in. dla marki Selgros. Alina Wojna związana była również Globalnym Centrum Kompetencyjnym GSK Tech Poznań (IT) i Apptension (software house). Dwukrotnie pełniła też funkcję mentorki podczas Poznań Mentoring Walk. Miłośniczka lean management.
– Skalująca się organizacja potrzebuje sposobu na zarządzanie zmianą. Ma to swoje odzwierciedlenie choćby w nowych procesach, dobieraniu właściwych osób do ról, czy skutecznej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Dziękuję Pawłowi za zaufanie i zaproszenie mnie do współtworzenia miejsca pracy, w którym liczy się poczucie sensu działania i płynąca z tego efektywność – dodaje Alina Wojna.
Ostatnie lata dla marki Tpay wiążą się z rozwojem struktur i skalowaniem działalności. Kamieniem milowym w działalności było rozpoczęcie strategicznego partnerstwa z Bankiem Pekao, którego Tpay, jako doświadczony operator płatności, wprowadza do branży e-commerce.
O Tpay
Tpay to flagowy produkt Krajowego Integratora Płatności S.A., który działa na polskim rynku płatności online od ponad 12 lat. Spółka ma status Krajowej Instytucji Płatniczej i jest podmiotem regulowanym przez KNF. KIP jako pierwszy w Polsce wdrożył Google Pay i Visa Checkout (aktualnie Kliknij i zapłać z Visa), doceniany jest również za innowacyjny i zwiększający konwersję Widget One Click oraz płatności BLIK w komunikatorach społecznościowych. Spółka współpracuje z ponad 90 tys. zarejestrowanych podmiotów. Swoim klientom zapewnia takie metody płatności, jak m.in. przelewy online, karty płatnicze, portfele elektroniczne (PayPal, Google Pay, Apple Pay, Kliknij i zapłać z Visa), płatności odroczone, płatności ratalne oraz płatności mobilne za pomocą kodów QR i BLIK. System umożliwia pełną automatyzację przyjmowania płatności i bezzwłoczną realizację zamówień. Na mocy decyzji KNF z 31 lipca 2020 r., KIP świadczy usługi inicjowania transakcji płatniczej (PIS) oraz dostępu do informacji o rachunku (AIS), czyli tzw. otwartej bankowości. Tpay, dzięki synergii z Bankiem Pekao S.A., zapewnia również przedsiębiorcom kompleksowy ekosystem usług płatniczo-finansowych, m.in. atrakcyjne płatności ratalne.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).