Silesion.PL

serwis informacyjny

ALDI siecią z najkrótszym czasem oczekiwania przy kasie wg. badania Webankiety

ALDI Otwiera Nowy Sklep W Bieruniu

Przyjazność i pomocność personelu, organizacja i układ sklepu, kolejki i czas oczekiwania, dostępność parkingu oraz promocje i zniżki – to pięć kategorii, w których ALDI zajęło pierwsze miejsce według raportu „Benchmark Customer Experience 2024 dla branży spożywczej” sporządzonym przez Webankietę. Łącznie badaniu poddano ponad 550 000 ocen i 170 000 komentarzy dla 12 sieci handlowych.

„Benchmark Customer Experience 2024 dla branży spożywczej”. To wyjątkowe opracowanie, które pozwala zrozumieć kluczowe czynniki wpływające na doświadczenia klientów w supermarketach, hipermarketach i dyskontach spożywczych w Polsce. Badanie zostało przeprowadzone na bazie opinii wystawionych na wizytówkach marek w Google Maps w terminie od 1 stycznia do 1 października 2024, które następnie zostały poddane analizie sztucznej inteligencji określającej tematykę i wydźwięk emocjonalny.

Aldi Customer Compass

Łącznie opinie zostały podzielone na 11 bloków tematycznych: przyjazność i pomocność personelu, dostępność produktów, organizacja i układ sklepu, kolejki i czas oczekiwania, czystość sklepu, doświadczenia przy kasie, jakość produktów, dostępność personelu, kasy samoobsługowe, parking, promocje i zniżki.

Sieć ALDI zajęła pierwsze miejsce pod względem pozytywnych ocen w aż pięciu kategoriach, co pozwoliło uplasować się jej na pierwszym miejscu całości rankingu. Klienci docenili dyskontera również za czystość w sklepie oraz wysoką jakość produktów – w tych kategoriach ALDI zajęło odpowiednio drugie i trzecie miejsce na podium. Dodatkowo ALDI wyróżniło się spośród sieci handlowych, odnotowując udział ocen 1-gwiazdkowych poniżej 7%.

Aldi Customer Compass 2

Jak podkreślają autorzy badania, ALDI ma solidne podstawy do dalszego wzmacniania pozytywnego wizerunku dzięki utrzymywaniu wysokiej jakości w kluczowych obszarach, takich jak czystość, organizacja sklepu i jakość produktów. To jedna z nielicznych sieci, która może pochwalić się tak niewielkim udziałem negatywnych komentarzy, co stanowi mocny fundament do dalszego rozwoju.

Raport Benchmark Customer Experience 2024 dla branży spożywczej jasno pokazuje, że ALDI to nie tylko sklep – to miejsce, gdzie pozytywne doświadczenia klientów stają się naszą wizytówką. Podczas gdy inne sieci skupiają swoją komunikację na walce o miano lidera niskich cen, ALDI konsekwentnie buduje swoją pozycję jako marka, która dostarcza więcej niż tylko atrakcyjne ceny i jest liderem doświadczeń klienta – podsumowuje Magdalena Marczewska, Menadżer ds. Strategii Doświadczeń Klienta ALDI Polska.

Pełny raport dostępny jest na stronie www: https://benchmark.webankieta.pl/?trk=public%5C_post%5C_comment-text

Jesteśmy na  Google News. Dołącz do nas i śledź  Silesion.pl  codziennie. Obserwuj Silesion.pl!


Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Copyright Silesion.pl© Wszelkie prawa zastrzeżone. 2016-2025