ALDI przekazało czekolady Nutcracker krwiodawcom w Katowicach i Warszawie

ALDI dostarczyło czekolady Nutcracker do RCKiK w Katowicach i RCKiK w Warszawie, wspierając honorowych dawców krwi w okresie przedświątecznym. To element akcji Słodko, że pomagasz, która w tym roku została rozszerzona na Mazowsze i ponownie objęła Śląsk. Produkty trafią bezpośrednio do osób oddających krew.
Świąteczna akcja ALDI wspiera krwiodawców
W ramach grudniowej inicjatywy do obu centrów krwiodawstwa dostarczono czekolady marki własnej Choceur. Nutcracker to nowa wersja znanej krwiodawcom czekolady orzechowej z tzw. okienkiem. Produkt przeszedł jesienią 2025 rebranding, jednak zachował dotychczasową recepturę, certyfikację Fairtrade i sposób produkcji. Zmianie uległa przede wszystkim szata graficzna i układ opakowania. Czekolady mają trafić do wszystkich, którzy odwiedzą centra w czasie trwania akcji.

Trzecia edycja inicjatywy na Śląsku i pierwsza w Warszawie
Akcja Słodko, że pomagasz odbywa się po raz trzeci we współpracy z RCKiK w Katowicach, natomiast dla Warszawy jest to pierwsza odsłona projektu. Rozszerzenie działań na stolicę wynika z rosnącego zainteresowania promocją honorowego krwiodawstwa w regionach, w których funkcjonują sklepy sieci ALDI. W tym roku działania połączono z obchodami Dni Honorowego Krwiodawstwa, które przypadają na koniec listopada. Wybór czasu był więc naturalnym uzupełnieniem premiery nowej wersji czekolady.
Ponad 10 tysięcy czekolad trafiło już do dawców
We wszystkich dotychczasowych edycjach akcji przekazano ponad 10 000 mlecznych czekolad z orzechami laskowymi. Produkty trafiają bezpośrednio do wolontariuszy odwiedzających stanowiska poboru krwi i stanowią dodatkowy gest wdzięczności za ich zaangażowanie. Według przedstawicieli ALDI zainteresowanie inicjatywą rośnie z roku na rok, a sama forma podziękowania jest dobrze przyjmowana przez krwiodawców.
Nutcracker dostępny w kilku wersjach
Czekolada Nutcracker dostępna jest w trzech wariantach: mlecznym, białym i deserowym. W akcji skierowanej do dawców wykorzystano najpopularniejszą odmianę – mleczną. Wyróżnia się ona kremowo-czerwonym opakowaniem, które jest rozpoznawalne wśród klientów odwiedzających sklepy sieci. Wariant ten utrzymuje się w sprzedaży najdłużej i jest jednym z najczęściej wybieranych produktów w kategorii słodyczy.
Zachęta do odwiedzenia centrów krwiodawstwa
ALDI zachęca mieszkańców Śląska i Warszawy do oddawania krwi w lokalnych centrach krwiodawstwa. Sieć podkreśla, że każda wizyta ma realne znaczenie dla funkcjonowania systemu krwiolecznictwa, a inicjatywa służy jedynie podkreśleniu roli codziennych decyzji osób, które decydują się pomóc innym.
Jesteśmy na Google News. Dołącz do nas i śledź Silesion.pl codziennie. Obserwuj Silesion.pl!
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).










Dodaj komentarz