Ada Sułek ambasadorką InterRisk
InterRisk podpisał umowę ambasadorską z Adrianną Sułek – halową wicemistrzynią świata w pięcioboju, wicemistrzynią Europy w siedmioboju oraz wielokrotną mistrzynią Polski. Spółka od lat angażuje się w działania promujące sport i aktywność fizyczną, zachęcając Polaków do zdrowego stylu życia.
InterRisk rozpoczął współpracę z niezwykle utalentowaną polską lekkoatletką Adrianną Sułek, co doskonale wpisuje się w dotychczasowe działania firmy na rzecz promocji sportu, a także aktywności z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu.
Spółka od wielu lat wspiera lekką atletykę, będąc partnerem takich imprez jak: Halowe Mistrzostwa Świata w Lekkiej Atletyce Masters, Międzynarodowy Mityng Lekkoatletyczny Copernicus Cup,Memoriał Ireny Szewińskiej. Firma corocznie prowadzi również wiele akcji w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu, a także ubezpiecza wydarzenia lekkoatletyczne.
Udział w akcjach sportowych ma w InterRisk charakter ciągły. Spółka zorganizowała również osiem edycji Biegu Charytatywnego.
–Akcje charytatywne i troska o środowisko są wpisane w DNA InterRisk, a Bieg Charytatywny jest naszą dumą od zawsze. Jesteśmy szczególnie zadowoleni z dostrzeżenia naszej inicjatywy na forum międzynarodowym. Bieg Charytatywny zdobył złotą nagrodę Günter Geyer Award for Social Conscience 2021 przyznawaną w Grupie VIG najlepszej inicjatywie przeprowadzonej przez jedną z 50 spółek VIG w całej Europie. Środki finansowe zdobyte w ramach tej nagrody pozwoliły nam zrealizować kolejne projekty – zakup samochodów do przewozu krwi dla szpitali w Gdyni i Konstancinie-Jeziornie oraz wsparcie krwiodawstwa. – stwierdza Piotr Narloch, Prezes Zarządu InterRisk TU S.A. Vienna Insurance Group.
Bieg Charytatywny jest główną, choć nie jedyną, inicjatywą społeczną InterRisk. Warto wspomnieć także, że od 2017 roku ubezpieczyciel wspólnie ze Stowarzyszeniem Ultrakrew wspiera krwiodawstwo poprzez aktywność fizyczną. InterRisk razem z nową ambasadorką będzie kontynuować misję promocji sportu i zdrowego trybu życia.
– Ogromnie cieszymy się z nawiązania współpracy z Panią Adrianną Sułek. Kibicujemy jej i podziwiamy za talent, wytrwałość oraz wielkiego ducha rywalizacji, który porywa nas podczas zawodów i dostarcza niesamowitych emocji. Jako mistrzyni wieloboju – ekspertka w wielu wymagających dyscyplinach, jest dla naszej marki inspiracją. Do zadań podchodzi w pełni profesjonalnie. InterRisk w podobny sposób podchodzi do biznesu, dzięki kompleksowej, dobrze skomponowanej ofercie optymalnie odpowiadamy na różne potrzeby Klientów w zakresie ubezpieczeń. – mówi Daniel Kaliszuk, Członek Zarządu InterRisk TU S.A. Vienna Insurance Group.
Dla ubezpieczyciela współpraca z Adrianną Sułek jest także okazją do szerokiej edukacji społeczeństwa na temat znaczenia ubezpieczeń w naszym życiu.
InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group
Vienna Insurance Group (VIG) jest liderem ubezpieczeniowym w Europie Środkowo-Wschodniej.
W skład koncernu wchodzi około 50 spółek działających w 30 krajach. Z usług VIG korzysta ponad 22 mln Klientów, którzy zaufali stabilności oraz wiedzy eksperckiej w zakresie ochrony ubezpieczeniowej. VIG opiera swoją działalność na solidnym fundamencie 200-letniego doświadczenia w branży ubezpieczeń. Koncern zatrudnia około 25 tysięcy pracowników, którzy stanowią mocne ogniwo w działalności całej Grupy. VIG jest firmą o najwyższym ratingu ze wszystkich spółek głównego indeksu ATX giełdy wiedeńskiej. Akcje VIG notowane są także na giełdzie w Pradze. VIG ściśle współpracuje też z Erste Grup, największym bankiem detalicznym w Europie Środkowo-Wschodniej.
InterRisk,będący częścią VIG, działa na polskim rynku nieprzerwanie od 1993 roku i jest jednym z wiodącychubezpieczycieli majątkowych. Na ofertę InterRisk składają się zarówno ubezpieczenia komunikacyjne, majątkowe, jak i osobowe, zdrowotne oraz finansowe. Tylko w ubiegłym roku firma objęła ochroną ubezpieczeniową blisko 3 miliony Klientów. Spółkę doceniają także profesjonaliści rynku ubezpieczeniowego jako lidera ubezpieczeń OC dla agentów i brokerów.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).