50 000 od Fortuny w akcji charytatywnej Cancer Fighters #raKOut na KSW 57
57 gala KSW miała wyjątkowy wymiar nie tylko ze względu na aż 3 pojedynki mistrzowskie w karcie walk. Za sprawą sponsora federacji, firmy Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie powstała akcja „raKOut”, w ramach której każdy z zawodników mógł włączyć się w pomoc podopiecznym fundacji Cancer Fighters. Wystarczyło jedynie … znokautować swojego rywala.
3 nokauty + 2 poddania podczas gali KSW 57 = 50 000 zł od Fortuny dla Cancer Fighters!
Pierwsze 10 000 zł dla Cancer Fighters zdobył Czech Patrik Kincl nokautując Tomasza Drwala. Kolejne dziesięć tysięcy dołożył Abus Magomedov pokonał przez poddanie Cezarego Kęsika. Marian Ziółkowski znokautował Romana Szymańskiego w 4 rundzie – 30 000 zł. Marcin Krakowiak pokonał Kacpra Koziorzębskiego przez duszenie (gilotyna) w 3. rundzie – 40 000 zł. W walce wieczoru Michał Kita przegrał przez techniczny nokaut w drugiej rundzie z Philem de Friesem. Wynik końcowy to 50 tysięcy złotych dla Cancer Fighters.
3 nokauty + 2 poddania na #KSW57 = 50 000 zł od Fortuny dla Cancer Fighters!
— eFortuna.pl (@eFortunapl) December 20, 2020
Wielkie podziękowania za poświęcenie w klatce dla wszystkich zawodników i całego środowiska MMA za zjednoczenie wokół szlachetnej idei pomagania potrzebującym 👏👏👏#raKOut pic.twitter.com/YYKjkcWDE7
Koniec ze spokojnym rozbijaniem przeciwnika na pełnym dystansie, czy taktycznymi „szachami w klatce”. Podczas KSW 57 liczą się tylko nokauty! 10 000 złotych ma szansę przekazać na szczytny cel w trakcie tej gali fighter, który zakończy swój pojedynek przez K.O lub T.K.O. Całą zebraną kwotę za walki zakończone właśnie w ten sposób Fortuna przeleje na konto fundacji Cancer Fighters. Od 2014 roku pomaga ona dzieciom zmagającym się z chorobą nowotworową.
– Nokauty to najbardziej efektowna i pożądana przez fanów część tego sportu, dlatego postanowiliśmy zmobilizować zawodników do włączenia się w naszą akcję charytatywną w naturalnej dla nich formie. W karcie KSW 57 mamy kilku specjalistów od kończenia walk przed czasem, którzy nie zwykli odpuszczać widząc choćby cień szansy na nokaut. Wierzymy zatem przynajmniej w powtórkę z gali KSW 53, podczas której debiutowaliśmy jako sponsor organizacji, gdy w aż 7 z 8 walk oglądaliśmy skończenia przez K.O lub T.K.O – mówi Konrad Komarczuk, prezes Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie.
– Każda gala KSW to niesamowite emocje! Tym razem dzięki współpracy z firmą Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie te emocje będą mogły być jeszcze większe. Jestem przekonany, że cała akcja dodatkowo zmotywuje zawodników do kończenia walk przed czasem. Walczymy o zdrowie naszych małych Wojowników i jestem przekonany, że dzięki tej akcji zrobimy dla nich jeszcze więcej – mówi Marek Kopyść – prezes Fundacji Cancer Fighters
– Akcja „raKOut” to wspaniała inicjatywa, która nie tylko może zmobilizować zawodników KSW do widowiskowych nokautów na najbliższej gali KSW 57, ale przede wszystkim zasili konto potrzebujących dzieciaków wpieranych przez organizację Cancer Fighters. To bardzo ważne, żeby w tym magicznym czasie świąt pamiętać o innych i akcja Fortuny jest tego świetnym przykładem. Mamy nadzieję, że nasi fighterzy zrobią wszystko, żeby zebrać jak największą sumę, a co za tym idzie dadzą kibicom to, na co czekają, czyli efektowne skończenia – komentuje Martin Lewandowski, współwłaściciel KSW.
Fundacja Cancer Fighters realizuje na co dzień różnorodne projekty. Głównym celem jest motywowanie dzieci do walki z chorobą nowotworową i udowodnienie im, że diagnoza to nie wyrok, tylko impuls do pokazania swojej wewnętrznej siły. Organizuje wydarzenia specjalne dla pacjentów dziecięcych oddziałów onkologicznych, zaprasza osoby, które swoją determinacją i ciężką pracą dążą do osiągnięcia wyznaczonych celów. Motywuje dzieci do dalszej walki i robi wszystko, aby choć na moment mogły zapomnieć o chorobie. Fundacja również stale wspiera kliniki onkologiczne poprzez zakup sprzętu medycznego oraz refunduje leczenie swoich podopiecznych.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).