Tyska Wataha nigdy nie chodzi głodna! Klub stworzył własną linię batonów
Takiej nowości na rynku hokejowym jeszcze nie było. GKS Tychy stworzył własną linię batonów. Od teraz żaden kibiców pięciokrotnych Mistrzów Polski nie będzie chodził głodny, bo w każdej chwili będzie mógł zasilić się wilczą energią.
– Hasłem przewodnim tego sezonu jest #TyskaWataha. Naszym celem było stworzenie jednolitej identyfikacji wizualnej, dlatego symbol wilka widnieje m.in na koszulach meczowych, w grafikach na social mediach czy na akcesoriach, które można kupić w sklepie klubowym. Chcieliśmy przygotować jednak coś specjalnego dla naszych kibiców. Z racji tego, że na spotkania przychodzi wiele dzieci, to zdrowe batony najbardziej powinny trafić w ich gust. Smaczne, ale co bardzo ważne zdrowe przekąski dodadzą naszym najmłodszym kibicom energii do kibicowania. Dorośli również powinni mieć go pod ręka chociażby w pracy, bo baton zawiera sporą ilość zdrowych tłuszczy czy węglowodanów – mówi Krzysztof Trzosek, rzecznik prasowy GKS-u Tychy.
Na razie klub stworzył trzy rodzaje batonów. Kibice będą mogli kupić smak miodowy, kawowy i bananowy. Warto zwrócić uwagę na szatę graficzną która nawiązuje do klubowych barw oraz wizerunek hokeistów, bo każdy przysmak ma swojego własnego ambasadora.
– Batony są bardzo zdrowe i dokładnie sprawdzone oraz przetestowane. Są w stu procentach naturalne, ręcznie przygotowywane, wolne od cukrów i w pełni zrobione na miodzie. Ponadto nasza firma jest oficjalnym partnerem żywieniowym najlepszego polskiego golfisty, Adriana Meronka, a w przeszłości współpracowaliśmy przy dostarczaniu batonów dla piłkarzy Bayernu Monachium – dodaje Mirosław Kozielski, B+ORSEL.
Batony swoją premierę będą miały w niedzielę. Pierwsza partia trafi do najmłodszych kibiców, którzy regularnie przychodzą na spotkania w akcji ” Z Klasą na Zimowym”. Pozostałe będą do kupienia w punktach gastronomicznych na Stadionie Zimowym. Cena za każdego z nich, to koszt 5.50 zł.
Jesteśmy na Google News. Dołącz do nas i śledź Silesion.pl codziennie. Obserwuj Silesion.pl!
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).