Silesion.PL

serwis informacyjny

STIGA nowym Sponsorem Technicznym Lecha Poznań

Lech Poznan Premiera rocznicowego herbu 100 lat kolejorz 1922 2022

Lech Poznan Premiera rocznicowego herbu 100 lat kolejorz 1922 2022

W połowie października producent zaawansowanych technologicznie, innowacyjnych urządzeń ogrodniczych – marka STIGA – rozpoczął współpracę sponsorską z Lechem Poznań. Umowa między Kolejorzem a jego nowym Sponsorem Technicznym została podpisana na okres dwóch sezonów. 

Podpisanie kontraktu sponsorskiego z Lechem Poznań to niewątpliwie ważne wydarzenie w historii marki STIGA. Kolejorz to duma Wielkopolski – klub o blisko 100-letniej tradycji z wieloma sukcesami na koncie. Obie marki łączy już kilkunastoletnia relacja, która do tej pory była widoczna m.in. we wspólnych działaniach reklamowych i promocyjnych. Bez wątpienia wpływ na przyjazne relacje z klubem ma także fakt, iż siedziba STIGA Polska znajduje się w podpoznańskim Baranowie.

– Sport zawsze był bliski naszemu sercu – chętnie i często decydujemy się na kooperację z przedstawicielami drużyn sportowych. Tym bardziej cieszy nas pogłębiona współpraca z kochanym przez kibiców klubem piłkarskim. Cieszymy się, że nasze doświadczenie i portfolio urządzeń wspomoże tak wielki, i utytułowany klub z długą tradycją. Lech Poznań, podobnie jak STIGA, zawsze aspiruje do największych sukcesów, dlatego cieszymy się, że możemy wesprzeć piłkarską dumę Wielkopolski w tak dużej skali. Jestem przekonany, że ta współpraca przyniesie satysfakcjonujące efekty dla obydwu stron – mówi Łukasz Grzankowski, Dyrektor ds. marketingu i e-commerce w STIGA Polska. 

Na mocy podpisanej umowy firma STIGA zyskała tytuł Oficjalnego Sponsora Technicznego Lecha Poznań. Logo marki będzie widoczne w przestrzeniach Stadionu Poznań, a także w klubowych kanałach komunikacji.

– Marka STIGA powstała w 1934 roku, czyli dwanaście lat po założeniu Lecha Poznań, więc tak jak my, jest marką z długą historią oraz tradycją – mówi Jan Wojciak, dyrektor sprzedaży B2B Kolejorza. – Bardzo cieszymy się, że teraz, w tym wyjątkowym dla nas sezonie, jeszcze bardziej zacieśniamy dotychczasową współpracę i wierzymy, że wspólnie napiszemy nową kartę naszej historii – dodaje.

Warto zaznaczyć, że współpraca z Kolejorzem, to nie pierwsza styczność STIGA ze światem sportu. Firma już wcześniej włączała się w akcje promocyjne dużych i utytułowanych klubów sportowych. Od 2020 roku marka STIGA współpracuje z wielokrotnym mistrzem olimpijskim i mistrzem świata – Kamilem Stochem. 

O STIGA

Firma STIGA, posiadająca ponad 100-letnią historię, od dawna swoje działania koncentruje na innowacyjnych rozwiązaniach i rozwoju technologicznym, a od kilku lat bliska firmie jest także troska o środowisko, zdrowie i nasze wspólne dobro. Dzięki zrównoważonemu rozwojowi STIGA oferuje w ramach jednej platformy zasilania akumulatorowego ePower, najszerszą na rynku gamę urządzeń ogrodowych, które są odpowiedzią na coraz wyższe wymagania klientów. Są nowoczesne, przyjazne, a dzięki klasyfikacji na 3 grupy produktowe: Essential, Experience i Expert, każdy ogrodnik z łatwością znajdzie idealne dla siebie urządzenie. Pomagamy naszym klientom pielęgnować ich ogrody, bo wiele ogrodów tworzy ten jeden wielki – naszą planetę

STIGA to globalna marka najwyższej jakości nowoczesnych urządzeń ogrodniczych o szwedzkich korzeniach i ponad stuletniej tradycji, obecna w 70 krajach na świecie. Nasze urządzenia wyróżnia wytrzymałość i komfort użytkowania, które pozwalają na osiąganie wymarzonych rezultatów każdemu pasjonatowi ogrodnictwa – zarówno zupełnie początkującemu, jak i najbardziej zaawansowanemu. Naszym celem jest maksymalne ułatwienie użytkownikom wykonywania wszelkich założonych prac, by przynosiły im one satysfakcję, radość i oczekiwane efekty. Rozwijamy się odpowiedzialnie i dzięki nowoczesnej technice dążymy do minimalizacji negatywnego wpływu naszych urządzeń na otoczenie, tak by ogród tworzony przy użyciu urządzeń STIGA był pięknym, zadbanym i zdrowym miejscem, w którym spędzanie czasu z bliskimi będzie czystą przyjemnością.

Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).

Copyright Silesion.pl© Wszelkie prawa zastrzeżone. 2016-2024