Silesion.PL

serwis informacyjny

Piękność i delikatność niczym Afrodyta Ingi Mejer

muzyka Pieknosc i delikatnosc niczym Afrodyta Ingi Mejer

muzyka Pieknosc i delikatnosc niczym Afrodyta Ingi Mejer

Na rynku muzycznym swoje pierwsze kroki stawia młodziutka Inga Mejer. Utwór “Afrodyta” jest jej debiutanckim singlem, który wydała sama. “Afrodyta” to debiutancki singiel 22-letniej Ingi Mejer – kobiety, która zdecydowanie nie lubi się nudzić. Utwór powstał, bo autorka zauważyła jakie kobiety są niesamowite: silne, a jednocześnie delikatne i piękne. Boskie niczym Afrodyta.

W utworze z jednej strony mamy mocne refreny, a z drugiej strony bardziej delikatne fragmenty. Tajemnica przeplata się z brawurą. Dodatkowo słyszalnych jest wiele orientalnych akcentów, które w popie niekoniecznie są oczywiste, przez co cały utwór niesamowicie podkreśla naturę kobiety – bogini.

Kobiety są niesamowite – są ogromnym wsparciem (dla partnerów, dla dzieci…), są matkami, wojowniczkami i ciężko pracują nad swoimi karierami. Są samodzielne, silne, a jednocześnie delikatne i piękne. Mogą wszystko – o czym autorka chce kobietom przypomnieć w swojej piosence. – powiedziała Inga Mejer

Inga Mejer oprócz muzycznej natury, na co dzień pracuje w angielskiej agencji marketingowej i ma swój własny sklep internetowy ze świecami sojowymi. Zawsze dąży do zamierzonego celu i nigdy się nie poddaje, czym chciałaby inspirować innych.

Ukończyła I stopień państwowej szkoły muzycznej w Lesznie w klasie fortepianu.Skończyła studia I stopnia (licencjat) z Finansów i rachunkowości na Uniwersytecie Ekonomiczny we Wrocławiu, równolegle studiowała tam także Zarządzanie, z którego zrezygnowała z powodu pełnego etatu w pracy. Aktualnie jest na zaocznych studiach magisterskich z Zarządzania. Choruje na Hashimoto, ale w ogóle o tym nie pamięta. Jest żywym przykładem na to, że ta choroba nie musi w niczym przeszkadzać.

Fun facts: Jako dziecko podkładała głos w reklamie zabawek dla dzieci. Przez jakiś czas uczyła się angielskiego akcentu od utalentowanej Darii, którą znamy z hitów “Love Blind” i “Paranoia”.

Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).

Copyright Silesion.pl© Wszelkie prawa zastrzeżone. 2016-2024