Silesion.PL

serwis informacyjny

Międzynarodowe Targi EXPO KATOWICE 6-9 września 2022 r.

W dniach od 6 do 9 września 2022 r. w Katowicach odbędą się, długo oczekiwane, tradycyjne targi branży wydobywczej. Piszemy tradycyjne, ale tegoroczna edycja będzie inna od dotychczasowych. Za sprawą  polityki dekarbonizacji targi stały się bardziej „zielone”. Zyskały szerszą formułę i nowe profesjonalne segmenty wystawiennicze. W Targach uczestniczy ponad 200 wystawców z 11 krajów.

Pod wiodącą nazwą Międzynarodowe Targi EXPO KATOWICE,
w tym samym miejscu i terminie, odbędą się Targi Górnictwa, Przemysłu Energetycznego i Hutniczego z ofertą maszyn i rządzeń dla branży wydobywczej. Targi EcoDom zaprezentują maszyny, urządzenia i technologie dedykowane wykorzystaniu energii słonecznej, wiatrowej, wodnej, geotermalnej oraz biomasy. Targi B2Energy przedstawią rozwiązania z zakresu elektroniki, automatyki i robotyki, a Targi Maszyn i Urządzeń gościć będą  producentów i dystrybutorów pojazdów budowlanych i utrzymania ruchu, pojazdów specjalistycznych, maszyn  i urządzeń  recyclingu oraz innych rozwiązań dla szeroko pojętego przemysłu, w tym przemysłu 4.0.

Współgospodarzem targów jest Miasto Katowice. Wartością dodaną, w bogatej ofercie imprez towarzyszących, będą konkursy: dla Wystawców – „ Innowacyjny Produkt & Technologie EXPO KATOWICE”  i dla studentów uczelni wyższych oraz studenckich kół naukowych – „Innowacje w Przemyśle EXPO KATOWICE”, przygotowany przez organizatora targów oraz miesięcznik naukowo-techniczny „Napędy i Sterowanie”. Konkurs zyska szczególny wymiar  z okazji uhonorowania Katowic tytułem Europejskiego Miasta Nauki 2024.

Katowicka ekspozycja to: propozycja polskiego mixu energetycznego i platforma wystawiennicza synergii nowoczesnego przemysłu wydobywczego, transformacji energetycznej, czystych technologii oraz odnawialnych źródeł energii. Szczególną propozycję przygotowano dla mieszkańców katowickiej aglomeracji. Jest nią oferta urządzeń, technologii i usług obniżających koszty energii i ciepła dla indywidualnych odbiorców.

Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).

5 1 Głosowanie
Ocena artykułu

Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Wbudowane informacje zwrotne
Zobacz wszystkie komentarze
0
Prosimy o komentarz.x