Silesion.PL

serwis informacyjny

Krajowy Związek Rewizyjny Spółdzielni Spożywców „Społem” oficjalnym sponsorem Polskiej Ligi Siatkówki S.A.

Krajowy Związek Rewizyjny Spółdzielni Spożywców „Społem” został oficjalnym sponsorem Polskiej Ligi Siatkówki S.A. Zawarta umowa obejmuje najbliższe dwa sezony wszystkich prowadzonych przez PLS rozgrywek.

To kolejny sponsor, który zdecydował się na promowanie poprzez najlepsze siatkarskie rozgrywki w Polsce. „Społem” dołącza zatem do rodziny ligowej siatkówki w kraju dwukrotnych mistrzów świata.

Jestem bardzo dumny z faktu, że tak znana i mocna polska marka dołącza do naszego grona partnerów. Jestem przekonany, że to pierwsza, ale nie ostatnia umowa między nami. Łączy nas nie tylko biznes, ale także, a może przede wszystkim, zamiłowanie do siatkówki. Witam naszego nowego partnera i zapewniam, że razem będziemy w stanie organizować jeszcze lepsze siatkarskie widowiska dla kibiców – mówi prezes Polskiej Ligi Siatkówki S.A. Artur Popko.

Nowy sponsor Polskiej Ligi Siatkówki S.A. będzie widoczny w rozgrywkach PlusLigi, TAURON Ligi i TAURON 1. Ligi, a także pozostałych wydarzeń organizowanych przez PLS, czyli Superpucharu Polski Mężczyzn, Superpucharu Polski Kobiet, TAURON Pucharu Polski Mężczyzn i TAURON Pucharu Polski Kobiet oraz Grand Prix PLS.

Od wielu lat spółdzielnie wspierają działalność sportową, należy wspomnieć o Klubie Sportowym Tęcza-Społem Kielce, którego wychowankowie odnoszą sportowe sukcesy, np. Zuzanna Kula, pierwsza Polka, zdobyła w lipcu medal Igrzysk Sportów Nieolimpijskich w Birmingham w USA. Innym przykładem jest Klub Sportowy w Łodzi, szkolący wychowanków w sekcjach takich jak: kolarstwo, łucznictwo, strzelectwo sportowe, kulturystyka, czy piłka siatkowa chłopców. Jako prezes Krajowego Związku Rewizyjnego doceniam działania zrzeszonych spółdzielni w zakresie wspierania lokalnego sportu, sam jestem wiernym kibicem polskiej siatkówki i tenisa, nie mogłem przejść obojętnie obok propozycji nawiązania współpracy z Polską Ligą Siatkówki, a co za tym idzie nadarzającą się okazją do promowania marki „Społem Coop”, w tak szerokim zakresie, jaki daje nam podpisana umowa – mówi Ryszard Jaśkowski, prezes KZRSS Społem.

Dzięki finansowemu wsparciu ponad 60 spółdzielni członkowskich możemy wykorzystać tę nadarzającą się okazję na promocję znaku „Społem” w środkach masowego przekazu. Od kilku lat intensywniej promujemy produkty marki „Społem” oraz samą markę w Internecie na Facebooku, Instagramie czy YouTube. Wiemy, że informacje o „Społem” trafiają głównie do osób 45+. Chcemy to zmienić i zachowując komunikację do naszych wiernych konsumentów z pokolenia lat 60tych i 70tych, pragniemy trafić do ich dzieci, czy wnuków. Naszym nowym celem jest przybliżenie marki „Społem” młodszemu pokoleniu. Obecnie siatkówka jest sportem któremu kibicują całe rodziny, można powiedzieć „narodowym”. Jestem przekonany, że dzięki podjętej współpracy nasi klienci będą pozytywnie kojarzyć naszą markę, a nawet można powiedzieć, że część z nich dowie się, że „Społem Coop” funkcjonuje i jest w 100% polską firmą, prężnie działającą na rynku – dodaje prezes Jaśkowski.

Krajowy Związek Rewizyjny Spółdzielni Spożywców „Społem” to organizacja zrzeszająca ponad 225 spółdzielni konsumenckich pod wspólnym znakiem „Społem”. „Społem” to tradycja polskiego handlu detalicznego. Żadna z istniejących sieci handlowych w Polsce nie ma takiej historii. Od ponad 150 lat zaopatruje Polaków w artykuły spożywcze i asortyment pierwszej potrzeby. Krajowy Związek „Społem” pełni ważne funkcje, zajmując się prowadzeniem na rzecz zrzeszonych spółdzielni działalności doradczej jak również inicjującej i wspierającej działania promujące markę „Społem” w Polsce oraz na świecie . Nowy oficjalny sponsor Polskiej Ligi Siatkówki jest członkiem Międzynarodowego Związku Spółdzielczego skupiającego ponad miliard członków spółdzielni oraz m.in. organizacji Euro Coop zrzeszającej 20 spółdzielni konsumenckich w Europie, do której został przyjęty jako pełnoprawny członek 21 czerwca br. podczas Zgromadzenia Ogólnego w Sewilli.

Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).

5 1 Głosowanie
Ocena artykułu

Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Wbudowane informacje zwrotne
Zobacz wszystkie komentarze
0
Prosimy o komentarz.x