Silesion.PL

serwis informacyjny

Kolejne popularne sklepy i katowicki debiut w Fabryce Park w Katowicach

Park handlowy Fabryka Park w Katowicach Fot TDJ Estate

Do katowickiego parku handlowego Fabryka Park wprowadzają się nowi najemcy. W lutym placówki uruchomią tu Pepco, Media Expert oraz KŁOS. Do otwarcia szykuje się również marka Woolworth, dla której będzie to debiut w Metropolii GZM. Poziom komercjalizacji retail parku przekroczył 80%.

Fabryka Park rozpoczęła działalność w grudniu 2023 roku. Wśród pierwszych najemców znalazły się: dyskonty niespożywcze Action i TEDi, salon z artykułami wyposażania wnętrz Jysk, sklep z produktami spożywczymi, drogeryjnymi i dekoracyjnymi Dealz, sklep zoologiczny Maxi Zoo, drogeria Rossmann, punkt optyczny Ziko Optyk oraz sklep z tradycyjnymi, lokalnymi produktami Bacówka.

W lutym do tego grona dołączą kolejne marki. Na 13 lutego otwarcie zaplanował sklep z odzieżą i produktami dla domu Pepco, natomiast 29 lutego do parku wprowadzi się lider rynku RTV i AGD Media Expert. Wkrótce swój punkt uruchomi też Piekarnia Ciastkarnia KŁOS.

Inwestor podpisał również umowę z niemiecką siecią dyskontów i domów towarowych Woolworth, która w ubiegłym roku rozpoczęła ekspansję na polski rynek – marka uruchomi w Fabryce Park swoją pierwszą placówkę w Katowicach. Aktualnie prowadzone są rozmowy z kolejnymi potencjalnymi najemcami. Strategię komercyjną przygotowała firma REALM, która odpowiada także za komercjalizację obiektu.

– Od momentu otwarcia pierwszych sklepów, w grudniu 2023 roku, Fabryka Park cieszy się niesłabnącą popularnością wśród klientów. Zainteresowanie wzbudzają nowe sklepy oraz punkty handlowe i usługowe, które otwierają swoje drzwi w projekcie: Pepco, Media Expert czy piekarnia Kłos. Poszerzająca się oferta umacnia pozycję Fabryki Park, tym bardziej, że do grona najemców dołączy niebawem sieć Woolworth, która zadebiutuje w Katowicach. Finalizacja aktualnie prowadzonych rozmów z nowymi markami w niedługim czasie pozwoli nam zakończyć proces komercjalizacji, a jednocześnie poszerzyć asortymentowo ofertę parku dla klientów – podkreśla Piotr Kret, prezes zarządu REALM.

Wyjątkowość Fabryki Park, której projekt przygotowała pracownia Plus8 Architekci, doceniono w konkursie Property Design Awards 2024. Nagradza on najlepsze projekty komercyjne i publiczne w Polsce, oddane do użytku do końca 2023 roku. Statuetkę za zwycięstwo w kategorii „centrum handlowe” wręczono podczas uroczystej gali zorganizowanej w ramach VIII edycji 4 Design Days w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach.

– Ta nagroda cieszy nas szczególnie, ponieważ o jej przyznaniu zdecydowało nie tylko jury, ale i internauci. Fabrykę Park tworzymy z myślą o komforcie i zadowoleniu mieszkańców, w czym pomaga nam doskonała kontrola nad funkcjonowaniem obiektu, ponieważ nie tylko jesteśmy jego inwestorem, ale również objęliśmy funkcję zarządcy – mówi Jarosław Łysik, manager ds. obrotu nieruchomościami w TDJ Estate. – Zależało nam, by park wyróżniał prosty, elegancki design, a oferowany asortyment był różnorodny. Poprzez nawiązywanie współpracy z markami reprezentującymi różne branże sprawiamy, że to miejsce jest atrakcyjne dla naszych klientów – dodaje Jarosław Łysik.

Park handlowy obejmuje trzy budynki połączone ogólnodostępnym parkingiem, z którego można bezpośrednio dostać się do poszczególnych sklepów. Na działce obok powstał hipermarket Kaufland. Lokalizacja parku handlowego w pobliżu Centrum Przesiadkowego Brynów, stacji kolejowej Katowice Piotrowice, a także przystanku autobusowego Piotrowice Fabryka Maszyn umożliwia wygodny dojazd komunikacją miejską.

Fabryka Park to inwestycja TDJ Estate – dewelopera odpowiedzialnego m.in. za realizację biurowców .KTW tuż obok ikonicznego Spodka czy Pierwszej Dzielnicy, która powstaje w sąsiedztwie katowickiej Strefy Kultury. Docelowo centrum handlowo-usługowe zajmie powierzchnię 6 ha. Obecnie trwają prace projektowe nad zagospodarowaniem pozostałej części terenu.

Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Copyright Silesion.pl© Wszelkie prawa zastrzeżone. 2016-2024