Silesion.PL

serwis informacyjny

Do pełna z korzyściami Shell – teraz taniej 30 groszy na litrze

Do pełna z korzyściami Shell – teraz taniej 30 groszy na litrze

W poniedziałek 3 lipca 2023 r. Shell wystartuje z promocją, w której obecni i nowi klienci, w ramach programu lojalnościowego Shell ClubSmart, otrzymają 30 groszy rabatu za każdy litr paliwa Shell V-Power 95 i Shell V-Power Diesel. Nie ma żadnych limitów określających liczbę czy częstotliwość tankowań, a jednorazowo można otrzymać rabat za zakup maksymalnie 60 litrów paliwa. Akcja potrwa do 31 sierpnia 2023 roku.

Z nowej oferty promocyjnej Shell mogą skorzystać wszyscy zarejestrowani użytkownicy programu lojalnościowego Shell ClubSmart, którzy przy płatności za paliwo zeskanują aplikację lub plastikową kartę Shell ClubSmart. Kierowcy aut o DMC do 3,5 tony mogą korzystać z promocji wielokrotnie, bez względu na liczbę czy częstotliwość tankowań. Podczas jednej wizyty będą mogli jednak zatankować maksymalnie 60 litrów paliwa w obniżonej cenie. Za każdy litr paliwa zatankowany powyżej określonego limitu kierowca zapłaci cenę regularną, obowiązującą za wybrany rodzaj paliwa na danej stacji Shell.

Ile będzie można zaoszczędzić?

W zależności od ilości zatankowanego paliwa kierowcy będą mogli liczyć na rabat w wysokości od minimum 3 zł do maksimum 18 zł.

  • · 3 zł po zatankowaniu 10 litrów paliwa;
  • · 6 zł po zatankowaniu 20 litrów paliwa;
  • · 9 zł po zatankowaniu 30 litrów paliwa;
  • · 12 zł po zatankowaniu 40 litrów paliwa;
  • · 15 zł po zatankowaniu 50 litrów paliwa;
  • · 18 zł po zatankowaniu 60 litrów paliwa.

Lojalność i jakość to dwa słowa, które przyświecają nam w naszej codziennej działalności. Chcemy doceniać naszych stałych klientów i poprzez dodatkowe atrakcyjne rabaty powiedzieć im „dziękujemy, że jesteście”. Pokazujemy też, że najwyższej jakości paliwa możemy oferować nie tylko we wtorki i w czwartki, ale przez cały tydzień. – mówi Justyna Goraj, dyrektorka marketingu Mobility w Shell Polska

Promocja będzie prowadzona równolegle do dobrze już znanej klientom oferty „Wtorki i czwartki z Shell V-Power”, co oznacza, że będzie można z niej korzystać z wyłączeniem tych dni – w poniedziałki, środy, piątki, soboty i niedziele. W ramach prowadzonej od 2020 roku promocji kierowcy mogą testować paliwa Shell premium, tankując je w cenie paliw podstawowych. Shell V-Power to najlepsze paliwa Shell o innowacyjnym składzie, stworzone, aby pomagać zagwarantować najlepsze osiągi i poprawić wydajność silnika. Posiadają one wzmocnioną formułę czyszczącą, która pomaga chronić elementy układu paliwowego takie jak zawory czy wtryskiwacze przed nawarstwiającym się osadem wpływającym na wydajność. Shell V-Power to również jedyna rodzina paliw współtworzona i polecana przez najlepsze marki motoryzacyjne, do których należy Ferrari oraz BMW M.

Rozpoczynająca się w lipcu akcja nie łączy się z innymi promocjami rabatowymi na paliwo, (np. z promocją „Wtorki i czwartki z Shell V-Power”), ze zniżkami obowiązującymi dla Karty Dużej Rodziny oraz innym rabatami. W objęte promocją dni nie będą przyznawane punkty w programie Shell ClubSmart za zatankowane paliwo Shell V-Power 95 oraz Shell V-Power Diesel. W akcji nie bierze udziału paliwo Shell V-Power Racing.

O programie i aplikacji Shell ClubSmart

Shell ClubSmart to program stworzony z myślą o kierowcach, dla których wizyta na stacji Shell to coś więcej niż tylko zakup paliwa. Wprowadzony na rynek w 1999 roku był pierwszym w Polsce programem lojalnościowym dla stałych klientów. Dołączając do Shell ClubSmart można czerpać dodatkowe zyski z korzystania z produktów i usług Shell. Każde tankowanie na stacji Shell, zakupy lub skorzystanie z myjni, oznacza dodatkowe możliwości.

Aplikacja Shell ClubSmart to przyjazna dla użytkownika aplikacja mobilna zaprojektowana w celu zapewnienia klientom płynnej i wygodnej obsługi, umożliwiająca im lokalizację pobliskich stacji Shell, monitorowanie zebranych dotychczas punktów oraz dostęp do ekskluzywnych promocji i rabatów.

Akcja „Do pełna z korzyściami” jest wspierana kampanią reklamową w radiu, prasie i Internecie oraz promowana na stacjach Shell w Polsce.

Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).

About Author

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *