Silesion.PL

serwis informacyjny

Debiut Betcris w Ekstraklasie. Bukmacher partnerem kluczowym Pogoni Szczecin

Betcris Zakłady Bukmacherskie – legalny bukmacher został Partnerem Kluczowym oraz Oficjalnym Bukmacherem Pogoni Szczecin. Umowa obowiązywać będzie przez najbliższe 2 sezony. 

Pozyskanie partnera kluczowego wiąże się z dużą zmianą wizualną na trykotach meczowych. Od sezonu 2022/23 Pogoń Szczecin będzie występować z logotypem Betcris na froncie koszulek meczowych. To oczywiście tylko jedno z szeregu świadczeń klubu na rzecz nowego sponsora. 

Betcris to jeden najmłodszych graczy na polskim rynku, aczkolwiek firma wywodząca się z Ameryki Środkowej i Południowej globalnie operuje od 1985 roku, będąc światowym liderem branży zakładów online. W swoim portfolio marka pochwalić się może sponsoringiem reprezentacji Meksyku i Ekwadoru w piłce nożnej, tytułem partnera rozgrywek Super Bowl, NFL, MLB i Copa America oraz współpracą ambasadorską z Ronaldinho. W Polsce w ciągu niespełna rocznej działalności bukmacher zaangażował się w sponsoring aktualnego finalisty Ligi Mistrzów EHF i mistrza Polski w piłce ręcznej – Łomży Industria Kielce oraz siatkarskiego utytułowanego klubu – Asseco Resovii Rzeszów. 

– Witamy w naszej rodzinie nowego partnera i wierzę, że wspólnie będzie osiągać sukcesy – mówi prezes zarządu Pogoni Szczecin Jarosław Mroczek. – Cieszę się, że negocjacje przebiegły pomyślnie i mogę dziś z uśmiechem ogłosić, że mamy nowego Oficjalnego Bukmachera. 

Pogoń Szczecin jest pierwszym piłkarskim klubem w sponsoringowym portfolio bukmachera w Polsce.

– Zaangażowanie się we współpracę z Pogonią Szczecin to dla nas debiut w polskiej Ekstraklasie. Cieszymy się, że udało nam się pozyskać partnera z tak mocną marką, fantastyczną bazą kibicowską oraz tradycjami. To duży krok biznesowy i wizerunkowy dla Betcris, który planowaliśmy i otwarcie komunikowaliśmy od pewnego czasu – komentuje Jacek Jakubowski, członek zarządu Betcris Polska. 

Czego po nowym partnerze kluczowym mogą spodziewać się kibice Pogoni? Na pewno wielu dedykowanych ofert, a także czynnego uczestnictwa w życiu klubu. 

– Już na start naszej współpracy przygotowaliśmy szereg personalizowanych promocji skierowanych do sympatyków Pogoni, w tym atrakcyjną ofertę powitalną dla nowych graczy oraz zakłady specjalne w ofercie związane z Klubem. Planujemy na pewno budować wokół tego projektu intensywną aktywność marketingową, więc zachęcamy kibiców do śledzenia naszych działań. A tych przy okazji jubileuszowego sezonu Klubu oraz nowego stadionu w Szczecinie na pewno brakować nie będzie – zapowiedział Łukasz Kieza, dyrektor marketingu Betcris Polska.

Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).

5 1 Głosowanie
Ocena artykułu

Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Wbudowane informacje zwrotne
Zobacz wszystkie komentarze
0
Prosimy o komentarz.x