Silesion.PL

serwis informacyjny

ATAL Sokolska 30 Towers z nagrodą European Property Awards 2022-2023

Katowicka inwestycja Sokolska 30 Towers triumfuje w prestiżowym konkursie The European Property Awards 2022-2023. ATAL, ogólnopolski deweloper, zdobył za nią nagrodę w dwóch kategoriach dedykowanych projektom mieszkaniowym: Residential Development 20+ Units oraz Residential High-Rise Development. Przyznana nagroda otwiera zrealizowanej przez ATAL inwestycji drogę do ubiegania się o tytuł najlepszego projektu w Europie.

The European Property Awards to największy, cieszący się renomą wśród profesjonalistów, konkurs branży nieruchomości o międzynarodowym znaczeniu. O uznanie 80-osobowego jury, składającego się z niezależnych branżowych ekspertów, rywalizują inwestycje z całej Europy. Jury przewodniczą członkowie Izby Lordów brytyjskiego Parlamentu. Oceniając zgłoszone do konkursu budynki jurorzy biorą pod uwagę przede wszystkim ich oryginalność i design, innowacyjność, a także klasę użytych materiałów oraz zastosowane w obiekcie udogodnienia.

Czujemy ogromną satysfakcję, że nasza katowicka inwestycja sprostała bardzo wymagającym kryteriom i zyskała uznanie jury. Jest to dla nas ważne również ze względu na kategorie, w których zwyciężamy. Nowoczesne miejskie wieżowce to bowiem nasza rynkowa specjalizacja, a Sokolska 30 Towers są tego rodzaju budynkami. Łączą doskonałą lokalizację z wysokim standardem, ponadprzeciętną funkcjonalnością oraz wygodą dla mieszkańców. Otrzymany tytuł jest adekwatnym znakiem jakości dla tej inwestycji oraz jej wizerunku – komentuje Angelika Kliś, członek zarządu ATAL.

Sokolska 30 Towers to przykład współczesnej wielkomiejskiej architektury, która współgra z otaczającą ją zabudową. Inwestycja składa się z dwóch 17-piętrowych wież połączonych ze sobą w trzech dolnych kondygnacjach. W dwóch wysokich budynkach zaprojektowano 286 mieszkań. W ofercie Sokolska 30 Towers znalazły się zarówno przytulne, nowoczesne studia o powierzchni 27 mkw., jak i przestrzenne, ponad 137-metrowe apartamenty. We wszystkich mieszkaniach zaprojektowano loggie, a wysokie okna zapewniły doskonałe doświetlenie wnętrz oraz wspaniały widok na panoramę miasta.

Na parterze obiektu znajduje się reprezentacyjne lobby z recepcją oraz dwa lokale usługowe. Pierwsze dwa piętra zostały zaprojektowane z myślą o powierzchniach biurowych, a także dodatkowej przestrzeni rekreacyjnej, w której znalazły się klub malucha oraz siłownia z sauną do wyłącznej dyspozycji mieszkańców.

Dach drugiego piętra, pomiędzy wieżami, zaaranżowano na zielone atrium. To idealne miejsce do odpoczynku, a także punkt spotkań mieszkańców. W budynkach znajdują się również parkingi podziemne na dwóch kondygnacjach.

Autorem projektu jest katowicki architekt Wojciech Wojciechowski. Budynki oddano do użytkowania w październiku 2021 r.

ATAL zostanie oficjalnie uhonorowany tytułem Award Winner podczas wydarzenia European Property Awards, które odbędzie się 27 października w Londynie. Przyznana nagroda otwiera zrealizowanej przez ATAL inwestycji drogę do ubiegania się o tytuł najlepszego projektu w Europie.

Sponsorem tytularnym The European Property Awards jest szwajcarska firma LAUFEN, jeden z wiodących na świecie producentów sanitariatów oraz wyposażenia łazienek.

Oficjalna strona konkursu: www.propertyawards.net

ATAL S.A. (www.atal.pl) to czołowy polski deweloper z bogatym, 30-letnim doświadczeniem na rynku nieruchomości. Spółka realizuje inwestycje w trzech sektorach – mieszkaniowym, komercyjnym oraz w segmencie apartamentów inwestycyjnych. Założycielem i właścicielem ATAL jest Zbigniew Juroszek. W aktualnej ofercie znajdują się inwestycje deweloperskie realizowane w aglomeracji śląskiej, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Warszawie, Trójmieście i Poznaniu. Wynikami sprzedaży ATAL zapewnia sobie czołową pozycję wśród największych przedsiębiorstw w branży. ATAL jest członkiem Polskiego Związku Firm Deweloperskich. W 2013 roku obligacje spółki zadebiutowały na rynku Catalyst, a od 2015 roku akcje ATAL notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).

5 1 Głosowanie
Ocena artykułu

Subskrybuj
Powiadom o
1 Komentarz
Wbudowane informacje zwrotne
Zobacz wszystkie komentarze

też ciekawe osiedle chociaż myślę że atal sky+ będzie jeszcze lepszą i bardziej atrakcyjną pod wieloma względami inwestycją

1
0
Prosimy o komentarz.x