Silesion.PL

serwis informacyjny

Archicom przygotował pionierski koncept promocyjny dla swoich klientów

Wysoki poziom inflacji i osiem podwyżek stóp procentowych w samym 2022 r. sprawiają, że ochrona nadwyżek finansowych jeszcze nigdy nie była tak potrzebna i trudna jednocześnie. Przy tym 60% posiadających oszczędności Polaków uważa, iż najlepszym sposobem na ich zabezpieczenie jest inwestowanie w nieruchomości1. Aby ułatwić zakup mieszkania w obliczu rynkowych wyzwań, Archicom przygotował dla swoich klientów innowacyjny koncept pod nazwą „3mamy dla Ciebie”. Dzięki dostępnym opcjom deweloper adresuje kluczowe, bieżące potrzeby potencjalnych nabywców nieruchomości.

To nie tak, że sprzedaż mieszkań wyhamowała ze względu na brak potencjalnych nabywców na rynku. Popyt potencjalny nie zmalał, zmieniły się jednak uwarunkowania rynkowe, które ograniczają popyt efektywny. Naszym zadaniem jako dewelopera jest wspieranie realizacji marzeń o nowym M, które nie ma substytutu – mówi Piotr Ludwiński, dyrektor ds. Sprzedaży i Obsługi Klientów w Archicom S.A.

Akcja „3mamy dla Ciebie” stanowi odpowiedź na oczekiwania szerokiego spektrum klientów, m.in. osób zainteresowanych zakupem nieruchomości na własny użytek w atrakcyjnej cenie, zabezpieczeniem środków czy też zdywersyfikowaniem portfela inwestycyjnego. Archicom w myśl głównego hasła promocji utrzyma dla klientów cenę, zysk lub czas, w zależności od wybranego przez nich wariantu.

Zwrot różnicy w przypadku spadku ceny nieruchomości

Istnieje liczne grono potencjalnych nabywców mieszkań, którzy wstrzymują się z decyzją o transakcji, obawiając się spadku cen w najbliższej przyszłości, który finalnie doprowadziłby do utraty części środków. Rozwiązaniem tego dylematu okazuje się nowy koncept promocyjny Archicom, w ramach którego deweloper oferuje prawdziwą gwarancję utrzymania ceny.

W Archicom oczywistym jest, że wzrost ceny określonej w umowie nigdy nie będzie miał miejsca. Niezmiennie chcemy jednak oferować naszym klientom coś więcej. Gwarantujemy, że w przypadku spadku średnich cen podobnych mieszkań z naszej oferty w odniesieniu zakupionej nieruchomości – zwrócimy różnicę. W praktyce oznacza to, że klienci nie muszą obawiać się zakupu mieszkania w nieodpowiednim momencie rynkowym, tuż przed potencjalnymi obniżkami cen. Ponadto pokazujemy tym samym inwestorom, że wierzymy w rynek nieruchomości i nie przewidujemy spadku wartości lokali mieszkalnych, mając przekonanie, że nadal będą one atrakcyjnym sposobem na inwestowanie kapitału – mówi Piotr Ludwiński, dyrektor ds. Sprzedaży i Obsługi Klientów w Archicom S.A.

Inwestycja w nieruchomość czy obligacje skarbowe? Nie trzeba wybierać

Blisko 8% Polaków deklaruje, że zainwestowało swoje oszczędności w obligacje skarbowe2. Są one narzędziem prostym, bezpiecznym, a ze względu na wysokość stóp referencyjnych zapewniają jednocześnie nieosiągalną dotychczas stopę zwrotu. Obecna sytuacja ekonomiczno-gospodarcza spowodowała, że priorytetem dla wielu osób staje się gwarancja ochrony kapitału, nawet kosztem niższych, ale pewnych zysków.

Archicom wyszedł naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy rozważają dziś zakup obligacji skarbowych. Jako deweloper z wieloletnim doświadczeniem na rynku dostrzegamy, że Polacy aktualnie niechętnie podejmują ryzyko inwestycyjne. Dlatego też najczęściej decydujemy się w tym zakresie na zakup nieruchomości lub wspomnianych obligacji. Dzięki nowemu konceptowi promocyjnemu Archicom nabywcy nie muszą już wybierać spośród tych dwóch opcji – mówi Piotr Ludwiński, Piotr Ludwiński, dyrektor ds. Sprzedaży i Obsługi Klientów w Archicom S.A.

Decydując się na zakup mieszkania na jednym z osiedli dewelopera, nabywca otrzymuje zwrot środków o wartości odpowiadającej zyskowi z dzisiejszych rocznych obligacji skarbowych, a więc zgodny ze stopą referencyjną NBP, która wynosi 6,75%. Zgromadzone w ten sposób środki są zwracane w postaci bonu do wykorzystania u wybranych partnerów programu Archicom – Zadomowieni.

Alternatywa dla aktywnych inwestorów

Nawet 71% ankietowanych biorących udział w badaniu fundacji Think! uważa, że sukces konkretnych inwestycji leży w rękach inwestora, a warunkuje go głównie wiedza i doświadczenie. W ramach akcji „3mamy dla Ciebie” przygotowano również propozycję dla osób, które sprawnie poruszają się pośród różnorodnych narzędzi finansowych. Chęć sięgania po wiele dostępnych rozwiązań sprawia, że priorytetem staje się zapobiegnięcie zamrożeniu środków na dłuższy okres. Klienci Archicom w czasie trwania promocji mogą zdecydować się na zakup nieruchomości, wpłacając zaledwie 20% kwoty przy podpisaniu umowy. Pozostałą część należy uregulować dopiero w momencie zakończenia budowy, co powoduje, że przez cały ten okres ich środki w większej części mogą pozostać w obrocie.

Archicom ma świadomość, z jakimi wyzwaniami zmagają się dziś inwestorzy na rynku nieruchomości, a także osoby chcące kupić mieszkanie na własne potrzeby. Wprowadzenie nowego konceptu marketingowego każdorazowo poprzedzają analizy okoliczności makroekonomicznych. Sytuacja, w której nie każdy może pozwolić sobie na zakup lokalu mieszkalnego, a nadal pozostaje on atrakcyjną formą inwestycji, spowodowała, że deweloper podjął kolejne kroki, aby ułatwić ten proces swoim klientom.

O ARCHICOM

Od 35 lat Archicom realizuje marzenia o idealnym mieszkaniu. Archicom ma korzenie w studiu projektowym, gdzie od początku żywa była idea dbałości o ludzki wymiar architektury, jej współistnienie z naturą i kontekstem miejsca. Ponad 20 000 klientów doceniło nasze projekty. Rozumiemy swoją rolę jako urbanisty, inżyniera i wizjonera. Myślimy szeroko, biorąc pełną odpowiedzialność za tworzenie fragmentów miast dla kolejnych pokoleń. We Wrocławiu zrealizowaliśmy blisko 200 obiektów, w tym osiedla wieloetapowe m.in. Olimpia Port, rewitalizowane Browary Wrocławskie. To przyjazne miejsca, gdzie można zdrowo żyć, mieszkać, odpoczywać, korzystać z rozrywek. Patrzymy na miasto jak na żywą tkankę, która powinna dopasowywać się do współczesnych odbiorców. Cel jest niezmienny – dostarczać mieszkańcom nowy standard mieszkania.

1 Raport Postawy Polaków wobec finansów, Fundacji Think!, Fundacji Citi Handlowy, 2022

2 Tamże

Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).

5 1 Głosowanie
Ocena artykułu

Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Wbudowane informacje zwrotne
Zobacz wszystkie komentarze
0
Prosimy o komentarz.x